Drošības noteikumu ievērošanas ieradumu veicinoša grupas telpa pirmsskolas 2. posma bērniem
Author
Blumbaha, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Blumbaha E. Drošības noteikumu ievērošanas ieradumu veicinoša grupas telpa pirmsskolas 2.posma bērniem: Kvalifikācijas darbs. –Rīga, LU, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, Skolotāju izglītības nodaļa. -2021. -45 lpp. Kvalifikācijas darbā ir izklāsts par to kā bērns adaptējas pirmsskolas izglītības iestādē un ko darīt lai bērns justos droši un pati vide būtu droša. Lai jebkurš bērns justos droši jaunā vidē, pirmie soļi līdz tādam rezultātam sākās ar adaptāciju. Adaptācija nav ātrs un viegls process bērnam, tas prasa daudz pacietību, uzmanību un galvenais, vienmēr saglabāt mieru. Kvalifikācijas darba mērķis ir noskaidrot kādām vajadzētu būt pirmsskolas telpām, lai bērni justos apmierināti un droši un saprast, drošības noteikumu ievērošanas ieradumu veidošanas iespējas Zinot cik svarīgi jebkuram cilvēkam ir atrasties drošībā, bērniem tas ir vēl svarīgāk. Pedagogi ir tie cilvēki, kuru rokās tiks atstāts bērns. Tēma tika izvēlēta, jo ir saprotams, cik svarīgi šis ir bērnu vecākiem, kā arī pedagogiem. Empīriskā pētījuma daļā tika novērots un uzdodot jautājumus bērniem, lai noskaidrotu, cik daudz viņi zina par drošību, kas ir saistīta ar uguni un elektro precēm. Ar katru gadu pirmsskolas iestādēs drošība, kādai ir jābūt grupiņā pirmsskolas izglītības iestādei mainās. Drošība, kādai ir jābūt grupas telpa ir ļoti izpētīta un analizēta. Safety rules in kindergarten for children in 2nd preschool education level: Qualification work. –Riga, University of Latvia, Faculty of Pedagogy, Psychology, and Art, Department of Teacher Education. -2021. -40 pages. The qualification paper outlines how the child adapts to the pre-school and what to do to make the children feel safe and the environment by itself feel safer. In order for any child to feel safe in the new environment is the first step to a result begins with adaptation. Adaptation is not a quick and easy process for a child, it requires a lot of patience, attention and most importantly, always keep calm The qualification paper outlines how the child adapts to the pre-school institution. Adaptation is not a quick and easy process for a child, it requires a lot of patience, attention, and most importantly, always remember to keep being calm. The qualification paper aims to find out what the pre-school facilities should be like so that the children feel satisfied and safe. Knowing how important it is for anyone to be safe, is even more important for children. Educators are the people in whose hands the child will be left. The topic was chosen because it is understandable how important this is for the parents of the children as well as for the teachers of the children. In the empirical part of the study, children were observed and asked questions because I needed to find out how much children know about the safety associated with fire and electrical goods. With each year of preschool, the security that a preschool must-have in a group changes. The security that a group room must-have is very researched and analyzed.