Āra vide kā pašvadītas mācīšanas sekmētāja 4-5 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Autor
Semjonova, Elga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Elga Semjonova Darba nosaukums: Āra vide kā pašvadītas mācīšanas sekmētāja 4-5 gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis: izpētīt āras vides iespējas pašvadītas mācīšanas sekmēšanai 4-5 gadu bērniem. Diploma darbs ietver sevī teorētisko daļu un empīrisko daļu, sastāv no 3. nodaļām un 11. apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā ir izkatīti un analizēti vairāku autoru teorētiskas atziņas par pašvadītu mācīšanās prasmi pirmsskolas vecuma bērniem un bērnu attīstības īpatnībām. Otrajā nodaļā izpētīti vairāku autoru atziņas par pirmsskolas āra vides būtību un organizācijas iespējām. Trešāja nodaļā- empīriska daļa, kurā tiek pētīta pirmsskolas āra vides nozīme bērna pašvadītās mācīšanās prasmes veicināšanā. Thesis author: Elga Semjonova Thesis title: Outdoor environment as a facilitator of self-directed teaching for 4-5 year old children in a pre-school educational institution. The aim of the research: to study the possibilities of the outdoor environment for the promotion of self-directed teaching for 4-5 year old children. The diploma thesis includes a theoretical part and an empirical part, consists of 3 chapters and 11 subchapters. The first chapter examines and analyzes the theoretical findings of several authors on self-directed learning skills for preschool children and the peculiarities of children's development. The second chapter examines the findings of several authors on the nature of the preschool outdoor environment and the possibilities of the organization. In the third chapter, an empirical part examines the role of the pre-school outdoor environment in promoting a child's self-directed learning skills.