• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valodu mācību jomas apguve pirmsskolas izglītības 2. posmā, integrējot literatūru

Thumbnail
Открыть
299-85542-Treilone_Anna_at12068.pdf (1.640Mb)
Автор
Treilone, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba temats ir “valodu mācību jomu apguve pirmsskolas izglītības 2. posmā, integrējot literatūru”. Darba mērķis: pētīt valodu mācību jomas apguvi pirmsskolas izglītības 2. posmā, integrējot literatūru. Izmantotās metodes pētījuma veikšanai: literatūras analīze, bērnu novērošana, izmēģinājuma darbība, iegūto rezultātu analīze. Teorētiskā daļa sevī ietver literatūras analīzi par bērnu valodas attīstību, psiholoģiski pedagoģisko raksturojumu, valodu jomas un literatūras apguvi pirmsskolas programmā, kā arī valodas un literatūras integrācijas iespējām. Empīriskajā daļā iekļauti novērojumi un to analīze par bērnu valodas prasmēm pirms un pēc izmēģinājuma darbības, kuras laikā tika izstrādātas metodes valodas prasmju apguvei, integrējot literatūru. Diplomdarbs ietver ievadu, trīs nodaļas, nobeigumu, izmantoto literatūras sarakstu, 7 tabulas, 9 pielikumus, 49 lapas neietverot pielikumus. Atslēgvārdi: bērna valoda, attīstība, valodu joma, integrācija, literatūra
 
The subject of the diploma is “Learning the content of language learning in the 2nd phase of preschool education by integrating literature”. Objective of work: to study language in the 2nd phase of preschool education by integrating literature. Methods used of conducting the study: literature analysis, pedagogical observation, pilot operation, analysis of results obtained. The theoretical part includes an analysis of literature on the developments of the language of children, psychologically pedagogical characteristics, language areas literature learning in the preschool programme, as well as the possibilities for language and literature integration. The empirical section includes observation and their analysis on children's language skills before and after a pilot operation, during which methods were developed to integrate literature into language skills. The diploma includes the introduction, three chapters, the literature list used, 7 tables, 9 appendix, 49 pages not including appendix. Keywords: children’s language, development, language, integration, literature
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57573
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV