Show simple item record

dc.contributor.advisorLanka, Ērika
dc.contributor.authorVengreviča, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:57Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85543
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57574
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Literāro darbu izmantošana emocionālās atsaucības veicināšanai bērniem pirmsskolas izglītības 2. posmā Kvalifikācijas darba mērķis: izpētīt bērnu emocionālās atsaucības attīstības iespējas pirmsskolā literāro darbu apguvē. Darbu veido divas daļas: teorētiskā un empīriskā. Teorētiskajā daļā ir sniegs ieskats par bērnu emocionālo attīstību: atklāta emociju būtība un daudzveidība, skaidrots emocionālās atsaucības jēdziens. Pievērsta uzmanība pašvadītas mācīšanās prasmei, jo tā atklāj emociju atpazīšanu un regulēšanas aktualitāti nākotnes perspektīvā. Emociju sfēra iekļauj arī empātijas un emocionālās inteliģences attīstību, tādēļ teorētiskajā pārskatā iekļauti arī šie jautājumi. Empīriskajā daļā ir sniegts pirmsskolas izglītības bērnu attīstības raksturojums, aprakstīta pētījuma metodoloģija. Veikts bērnu emocionālās atsaucības vērtējums pētījuma sākumā un beigās, aprakstīta emocionālās veicināšanas gaita, izmantojot literāros darbus: “Īsti draugi” un “Vecīša cimdiņš”. Kvalifikācijas darba struktūru veido ievads, teorētiskā un empīriskā daļa, nobeigums. Darbā ir 43 attēli, 9 tabulas. Izmantoti 44 literatūras avoti. Darba apjoms ir 74 lpp. Atslēgas vārdi: emocijas, emocionālā atsaucība, literārie darbi, pirmsskolas izglītības 2. posma bērni, pašvadīta mācīšanās caurviju prasme, empātija, emocionālā inteliģence, sociāli emocionālā mācīšanās.
dc.description.abstractTheme of qualification work: The use of literary works to promote emotional responsiveness in pre-school children stage two. Purpose of the qualification work: to study the possibilities of the development of children’s emotional responsiveness in the acquisition of literary works in pre-school. The work consists of two parts - theoretical and empirical. Theoretical part provides into the emotional development of children: the essence and diversity of emotions is revealed, the concept of emotional responsiveness is explained. According to the the skill of self-directed learning, because it will be important in future perspective. The sphere of emotions also includes development of empathy and emotional intelligence, therefore review includes these issues. Empirical part describes development of pre-school children, describes the research of methodology. An assessment of children’s emotional responsiveness was made at the beginning and the end of the study. Describes emotional responsiveness using literary works: “Real friends” and “Old Man’s Glove”. The structure of qualification work consist of an introduction, theoretical and empirical part, conclusion. Qualification work consists of 43 figures, 9 tables. 44 literature sources were used. Qualification work consists of 74 pages. Keywords: emotions, emotional responsiveness, literary works, children of the second stage of pre-school education, self-directed learning skill, emphaty, emotional intelligence, social- emotional learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectEmocijas
dc.subjectEmocionālā atsaucība
dc.subjectLiterārie darbi
dc.subjectPirmsskolas izglītības 2. posma bērni
dc.subjectPašvadīta mācīšanās caurviju prasme
dc.titleLiterāro darbu izmantošana emocionālās atsaucības veicināšanai bērniem pirmsskolas izglītības 2. posmā
dc.title.alternativeThe Use of literary works to promote emotional responsiveness in pre-school children stage two
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record