Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorSamoiļenko, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:58Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85557
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57582
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Elīna Samoiļenko Darba vadītājs: Mag.paed. Ineta Aizporiete Darba tēma. 3 - 4 gadus vecu bērnu sensorās attīstības iespējas tehnoloģiju mācību jomā. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 3-4 gadus vecu bērnu sensorās attīstības iespējas tehnoloģijas mācību jomā. Pētījuma jautājums: Kā veicināt 3 - 4 gadus vecu bērnu sensoro attīstību tehnoloģijas mācību jomā? Pētījuma teorētiskajā daļā tiek analizēta bērnu sensorās attīstības būtība, metodes un paņēmieni 3-4 gadus vecu bērnu sensoro prasmju attīstības veicināšanai, izpētītas sensoro prasmju veicināšanas iespējas pedagoģiskajās rotaļnodarbībās un izzinātas 3-4 gadu vecu bērnu sensorās attīstības vajadzības un to attīstību veicinošā mācību vide. Pētījuma praktiskajā daļā tiek izmantota bērnu prasmju sākotnēja un atkārtotā novērošana. Tiek organizēta izmēģinājumdarbība, organizējot daudzveidīgas didaktiskās spēles un, lai uzlabotu bērnu sensorās prasmes tehnoloģijas mācību jomā. Rezultāti tiek salīdzināti un analizēti. Uz pētījuma jautājumu var atbildēt, ka regulāri veidojot rokdarbus, izveidojot didaktiskās rotaļas un spēles no dažādu veidu materiāliem, līdzdarbojoties ar bērniem veicinās viņu sensoro attīstību tehnoloģijas mācību jomā.
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Elīna Samoiļenko Supervisor: M.Ed. Ineta Aizporiete Theme of the work: Possibilities of sensory development of 3-4 year old children in the field of technology educating. Aim of the work: to theoretically and practically study the possibilities of sensory development of 3-4 year old children in the field of technology educating. Research question: How to promote the sensory development of 3-4 year old children in the field of technology educating? The theoretical part of the research analyzes the essence of children's sensory development, methods and techniques used for promoting the development of sensory skills of 3-4 year old children, explores the possibilities of sensory development in pedagogical games and the sensory development needs of 3-4 year old children and a promoting environment. In the practical part of the research, initial and repeated observation of children's skills is used. Trial activities are being organized using a variety of didactic games to improve children's sensory learning skills. The obtained results are compared and analyzed. The answer to the research question can be that regular creation of handicrafts, didactic and other games from different types of materials in cooperation with children will promote their sensory development in the field of technology educating.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectBērns
dc.subjectAttīstība
dc.subjectSensorā audzināšana
dc.subjectRrokdarbi
dc.title3 - 4 gadus vecu bērnu sensorās attīstības iespējas tehnoloģiju mācību jomā
dc.title.alternativePossibilities of sensory development of 3-4 year old children in the field of technology educating
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record