Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorVolmane, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:59Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85564
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57589
dc.description.abstractDarba gaitā tika veikta teorētiskā analīze par bērnu patstāvības un pašapkalpošanās attīstību. Pedagoģiskais pētījums par pašapkalpošanās prasmēm un to sekmēšanas iespējām 3 – 4 gadīgu bērnu grupā. Tiek pierādīta pētījuma hipotēze – Bērnu pašapkalpošanās prasmes pilnveidosies, ja pieaugušie pamatoti izmantos vingrinājumus un rotaļas
dc.description.abstractIn the course of the work, a theoretical analysis of the development of children’s independence and self – care was performed. Pedagogical research on self – service skills and promotion opportunities for a group of 3 – 4year old children. The hypothesis of the research is proved – children’s self – service skills will improve, and adults will use exercises and games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPatstāvība
dc.subjectPašapkalpošanās prasmes
dc.subjectPimsskola
dc.subjectPilnveide
dc.titlePatstāvības un pašapkalpošanās prasmju pilnveide bērniem pirmsskolā 3 – 4 gadu vecumā
dc.title.alternativeImprovement of independence and self – service skills for pre-school children aged 3- 4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record