Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorJuzovska, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:00Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85573
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57596
dc.description.abstractKvalifikācijas darba “Mācību vides iespējas pašregulācijas prasmju sekmēšanā 3-4 gadus veciem bērniem” mērķis ir izzināt mācību vides iespējas pašregulācijas prasmju pilnveidošanai. Pētījuma darbs izstrādāts analizējot un pamatojoties uz projektu Skola2030 informāciju, zinātniskajiem rakstiem, pirmsskolas izglītības programmu, I.Jurgenas, D. Lieģenieces, G.Svences, K.A.Hansenas, AŠponas, K. Mārtinsones, A.Finlay-Jones, V.Purēna, M.Opse,T. Moore un citu autoru atziņām. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek teorētiski izzināta 3-4 gadus vecu bērnu pašregulācijas prasmju būtība un vispārējs raksturojums, bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, pašregulācijas prasmju pamatnosacījumi. Tiek izpētīts mācību vides skaidrojums un komponentu raksturojums, kā arī mācību vides iekārtojums un organizācija pašregulācijas prasmju sekmēšanā 3-4 gadus veciem bērniem. Praktiskajā pētījuma daļā darba autore veic 19 3-4 gadus vecu bērnu pašregulācijas prasmju izpēti un mācību vides izpēti pašregulācijas prasmju sekmēšanā pēc teorētiskajā daļā izvirzītajiem kritērijiem , izmantojot pedagoģisko novērojumu, kā arī izvirza praktiskus ieteikumus turpmākai mācību vides pilnveidošanai pašregulācijas prasmju sekmēšanai 3-4 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darba apjoms ir 41 lpp, 38 izmantoto literatūras un avotu vienības, 8 tabulas, 11 pielikumi
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work entitled “Learning environments in promoting self-regulatory skills for 3-4 year olds” is to explore the learning environment for improving self-regulatory skills. The work of the study has been carried out in analysis and based on project Skola2030 information, scientific articles, pre-school education programmes, I.Jurgen, D. Liegenieces, G.Svences, K.A.Hansen, AShpona, K. Martinson, A.Finlay-Jones, V.Purene, M.Opse, T. Moore and other authors. The theoretical part of the study explains in theory the nature and general characteristics of self-regulatory skills of children aged 3-4, the pedagogical psychological characteristics of children, the basic conditions for self-regulatory skills. The interpretation of the learning environment and the characteristics of the components, as well as the setting up and organisation of the learning environment in promoting self-regulatory skills for children aged 3-4 years, are examined. In the practical part of the study, the author shall carry out self-regulatory skills research and research into the learning environment for self-regulatory skills based on the theoretical criteria, using pedagogical observation, and make practical recommendations for further developing the learning environment to promote self-regulatory skills for children aged 3-4 years. The scope of the qualification work is 41 pages, 38 units of literature and sources used, 8 tables, 11 annexes
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpašregulācija
dc.subjectmācību vide
dc.subjectemocijas
dc.subjectemociju kontrole
dc.subjectrīcības kontrole
dc.titleMācību vides iespējas pašregulācijas prasmju sekmēšanā 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeLearning environments in promoting self-regulatory skills for 3-4 year olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record