Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorTeirumniece, Agate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85578
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57599
dc.description.abstractDarba autore ir Agate Teirumniece. Kvalifikācijas darba nosaukums ir “Ārkārtas situācijā pieņemto ierobežojumu ietekme uz bērnu adaptācijas procesu 1.posmā ”. Darba vadītāja: Dr.,paed., docente, Līga Āboltiņa. Kvalifikācijas darba mērķis ir izzināt ārkārtas situācijā pieņemto ierobežojumu ietekmi uz bērnu adaptācijas procesu 1.posmā PII. Savā darbā autore norāda, kādi ierobežojumi ir ieviesti pirmsskolas izglītības iestādē Covid-19 pandēmijas ietvaros, apskata teoriju par adaptāciju un tās veidiem, veic 2-3 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģisko raksturojumu, izvirza kritērijus, kā noteikt, vai bērns ir sekmīgi adaptējies pirmsskolas izglītības, kā arī veic pedagoģisko novērojumu privātajā pirmsskolas izglītības iestādē X grupā Z, lai noskaidrotu, kā bērni ir adaptējušies ārkārtas situācijas laikā. Darba ietvaros tiek aptaujāti pedagogi, kas ārkārtas situācijas laikā strādā 1.posmā, kā arī Privātās pirmsskolas izglītības iestādes X grupas Z vecāki. Kvalifikācijas darba apjoms ir 40 lpp, tas sastāv no 3 nodaļām, kas sīkāk sadalītas apakšnodaļās. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, darba autore ir veikusi teorētiskās literatūras un citu avotu izpēti, veikusi pedagoģisko novērojumu un pedagogu, vecāku anketēšanu. Kvalifikācijas darbam ir 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe author of the work is Agate Teirumniece. Subject of the qualification work is “The impact of restrictions during the state emergency on child adaptation in stage 1”. Supervisor: Dr., docent, Liga Aboltina. The aim of the qualification work is to find out the impact of restrictions during the state emergency on child adaptation in stage 1. The author writes about what restrictions are implemented in preschools during state emergency, analyzes theory about adaptation and what types of adaptation exist and does pedagogically psychological characteristics of 2 to 3 year-old children. Author offers criteria which help to determine whether child has adapted in preschool or not. Pedagogical observation has been done in order to find out how children adapted in private preschool X class Z. Questionnaires were given to teachers that work in stage one and parents of class Z to find out their opinion about the impact of restrictions during the state emergency on child adaptation in stage 1. Qualification work consists of 40 pages, has three parts that each have subsections. To reach the goal of this qualification work the author has analyzed theoretical literature and sources, did pedagogical observation, and questioned preschool teachers and parents of class Z. Qualification work has 3 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectadaptācija
dc.subject1.posms PII
dc.subjectcovid-19 pandēmija
dc.subjectierobežojumu ietekme
dc.titleĀrkārtas situācijā pieņemto ierobežojumu ietekme uz bērnu adaptācijas procesu 1. posmā
dc.title.alternativeThe impact of restrictions during the state emergency on child adaptation in stage 1.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record