Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorNosuļa, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85582
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57602
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums ir “Didaktisko rotaļu izmantošana 3 – 5 gadus veciem bērniem sociālo prasmju attīstībā”. Darba autore: Jekaterina Nosuļa. Zinātniskais vadītājs: Darba apjoms: 49 lpp., 6 attēli, 4 tabulas, 4 pielikumi, 23 literatūras avoti. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt didaktisko rotaļu izmantošanas nozīmi 3 – 5 gadus veciem bērniem sociālo prasmju attīstībā. Pētīšanas metode: Kvalifikācijas darbā izmantotas divas pētīšanas metodes: 1)Teorētiskā, kur tika analizēta un izpētīta pedagoģiskā un zinātniskā literatūra par bērnu sociālo prasmju attīstību un didaktisku rotaļu ietekmi uz bērna sociālo prasmju attīstību. 2)Empīriskā, kur tik veikta bērnu sociālo prasmju pētīšana un novērtēšana pirms un pēc didaktisko rotaļu izmantošanas, kā arī pētīta bērnu atgriezeniskā saite rotaļnodarbību laikā. Atslēgvārdi: 3 – 5 gadu veci bērni, sociālas prasmes, izmantošana, attīstība, didaktiskas rotaļas.
dc.description.abstractTitle of qualification work: “Use of didactic games for 3 - 5 years old children in social skills development”. The author: Jekaterina Nosula The scientific consultant: The work of consist: 49 pages, 6 pictures, 4 tables, 4 appendixes, 23 literature sources. Aim of the work: Theoretically and practically investigate meaning of using didactic games for 3 – 5 years old children in social developments skills. Methods: in the qualification work was two research methods were used: 1)Theoretical where was analyzed and investigated pedagogical and scientific literature about children development skills and how didactic games influence on children social skills development. 2)Empirical where was produced study and assessment of social children’s skills before and after of using didactic games and also study children feedback during play activities. Keywords: 3 – 5 years old children, social skills, development, use, didactic game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject3 – 5 gadu veci bērni
dc.subjectsociālas prasmes
dc.subjectizmantošana
dc.subjectattīstība
dc.subjectdidaktiskas rotaļas
dc.titleDidaktisko rotaļu izmantošana 3 - 5 gadus veciem bērniem sociālo prasmju attīstībā
dc.title.alternativeUse of didactic games for 3 - 5 years old children in social skills development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige