Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorŽiļenkova, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85590
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57606
dc.description.abstractDarba autore: Madara Žiļenkova Darba temats: Runas un valodas pilnveide rotaļnodarbībās pirmsskolā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba saturs: 66 lapas, 32 attēli, 12 pielikumi, izmantotas 25 literatūras un avotu vienības. Darba mērķis: Praktiski izpētīt runas un valodas pilnveides iespējas pirmsskolā izmantojot rotaļnodarbības 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek pētītas teorētiskās nostādnes balstoties uz D. Dzinteres, I. Stangaines, V. Golubinas, S. Tūbeles, T. Landras, atziņām par bērna ar jauktiem attīstības traucējumiem psiholoģisko, runas un valodas attīstību, 5 – 6 gadu vecumā. Otrajā daļā tiek analizēts rotaļnodarbības un pirkstu rotaļas nozīmīgums pedagoģiskajā darbā. Trešajā daļā tiek pētīts, kā pirkstu rotaļas pilnveido valodu un runu 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem. Atslēgas vārdi:, jaukti attīstības traucējumi, pirkstu rotaļas, pirmsskolas vecuma bērni, runas un valodas attīstība, rotaļa.
dc.description.abstractTheme: Speech and language development in play activities in preschool for children aged 5 – 6 years with mixed developmental disorders. Author: Madara Žiļenkova Scientific head of work: Mg. Paed. Egija Laganovska Work content: 66 pages , 32 pictures, 12 attachments, used 25 literature and source units. The purpose of the work: to study in practice speech and language development options in preschool using play activities 5 – 6 years old children with mixed developmental disorders. The work consist of three parts. In the first part, the theoretical positions are studied based in the findings of D. Dzinteres, I. Stangaines, V. Golubinas, S. Tūbeles, T. Landras, on the psychological, speech and language development of a child with mixed development disorders at the age of 5 – 6 years. The second part analyzes the importance of play and finger play in pedagogical work. The third part are studied how finger games improve language and speech in 5 – 6 years old children with mixed developmental disorders. Key words: finger games, language, mixed development disorders, play, preschool children, speech and language development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectjaukti attīstības traucējumi
dc.subjectpirkstu rotaļas
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectrunas un valodas attīstība
dc.subjectrotaļa
dc.titleRunas un valodas pilnveide rotaļnodarbībās pirmsskolā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem
dc.title.alternativeSpeech and language development in play activities in preschool for children aged 5 – 6 years with mixed developmental disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record