Pašvadītas mācīšanās pieredzes veidošanās deju aerobikā sākumskolas 4. klasē
Autor
Cevoliņa, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urbāne, Diāna
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma ir Pašvadītas mācīšanās pieredzes veidošanās deju aerobikā sākumskolas 4. klasē. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, pētnieciskās daļas, secinājumiem un pielikuma. Darbā tiek izmantotas šādas pētnieciskās un datu analīzes metodes: Diskusija; kvalitatīvā; kvantitatīvā; zinātniskās literatūras un elektronisko informāciju resursu analīze; matemātiskā datu apstrāde. Pārmaiņas mūsdienu izglītības sistēmā izvirza jaunas prasības skolotājiem un skolēniem kompetenču pieejā balstītā mācību procesā, kur ievērojama vieta ierādāma pašvadītas mācīšanās pieredzei. Diplomdarbā ir apkopotas teorētiskās atziņas par deju aerobikas pirmsākumiem, pašvadītu mācīšanos, mūsdienu deju aerobiku mūzikas pavadījumā un sākumskolas vecumposma īpatnībām. Pētījuma daļā tiek apkopotas skolēnu aptaujas, dienasgrāmatu analīzes un diskusijas viedokļi par pašvadītas mācīšanās pieredzi aerobikas dejas izveidē; par interesi pret mūziku un deju; par spēju sadarboties grupā; The theme of the Diploma Thesis is "Development of self - directed learning experience in dance aerobics in the 4th grade of primary school" The work consists of a theoretical part, a research part, conclusions and annex. The following research and data analysis methods are used in the work: Discussion; qualitative; quantitative; analysis of scientific literature and electronic information resources; mathematical data processing. Changes in today's education system place new demands on teachers and students in a competency-based learning process, with a strong focus on self-directed learning. The diploma thesis summarizes the theoretical findings about the beginnings of dance aerobics, self-directed learning, modern dance aerobics accompanied by music and the peculiarities of the primary school age. The research part summarizes students' surveys, diary analysis and discussion views on the experience of self-directed learning in aerobic dance; for interest about music and dance; on the ability to work together in a group