Show simple item record

dc.contributor.advisorUtāns, Juris
dc.contributor.authorGolubova, Vitālija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:03Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85615
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57615
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Impresionisma ainavu attēloto laikapstākļu un diennakts apgaismojuma maiņas analīze vizuālajā mākslā 5.-8. klasē. Darba mērķis: izpētīt impresionisma ainavu attēloto laikapstākļu un diennakts apgaismojuma maiņu vizuālajā mākslā 5.-8. klasē. Darba ietvaros būs izstrādāti radošie uzdevumi 5.-8. klasei, kas paredzēti uzstādītas tēmas apguvi. Darbs tiek strukturēts 8 nodaļās. Pirmajā nodaļā izklāstas Impresionisma virziena pamatnostādnes, raksturojošās iezīmes un ainavas kā mākslas žanra nozīmīgums Impresionisma virzienā. Otrajā nodaļā analizētas mākslas darbu izpētes metodes. Trešajā nodaļā definēts interpretācijas process mākslā, tas nozīmīgums un pielietojums. Ceturtajā nodaļā raksturoti skolēnu psiholoģijas svarīgākie aspekti 5.-8. klasēs. Piektajā nodaļā apskatītas vizuālas mākslas kā mācību priekšmeta galvenās nostādnes, kas ietekmē izstrādāto uzdevumu parametrus, tai skaitā Skola 2030 kontekstā. Sestajā nodaļā aprakstīta viena no iespējamajām radošajām pieejam tēmas “Ainava Impresionismā” apguvei. Septītajā nodaļā sniegta detalizēta informācija par izstrādātajiem uzdevumiem pētāmās tēmas ietvaros. Astotajā nodaļā aprakstīta izstrādāto uzdevumu aprobācija – to pielietojums praksē, atpakaļsaikne, rezultāti, secinājumi un priekšlikumi izstrādāto uzdevumu pilnveidošanai. Bakalaura darba apjoms ir 79 lpp. Darbā ietilpst 16 tabulas, 63 attēli un 14 pielikumi, izmantoti 44 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe theme of Bachelor’s thesis: “Analysis of the change of weather and daytime lighting depicted in Impressionist landscapes in visual art in 5.-8. classes”. The aim of the Bachelor’s thesis: to study the change of weather and daylight in the visual art depicted in the Impressionist landscape in 5.-8. classes. Indicative tasks for 5-8. classes will be developed within the work, for mastering installed topics. Bachelor degree work consists of eight chapters. The first chapter outlines Impressionism main issues, characteristics and landscape as art genre importance in Impressionism. In the second chapter are analysed art research methods. In the third chapter the process of interpretation in art is defined, its significance and application are described. In the fourth chapter the most important aspects of scholar’s psychology are described for 5.-8. classes. In the fifth chapter are considered the main aspects of visual art as a subject of study, which influence the parameters of the developed tasks, including in the context of Skola2030. In the sixth chapter is describes one of the possible creative tasks developed for learning the topic “Landscape in Impressionism”. In the seventh chapter is provided detailed information about the developed tasks within the research topic. In the eighth chapter described approbation of the developed task - its application in practice, feedback, results, conclusions and suggestions for the improvement of the developed tasks. The amount of Bachelor thesis is 79 p. Thesis contains 16 tables, 63 images and 14 appendices, 44 information sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectImpresionisms
dc.subjectainava
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectinterpretācija
dc.subjectkompozīcija
dc.titleImpresionisma ainavu attēloto laikapstākļu un diennakts apgaismojuma maiņas analīze vizuālajā mākslā 5.-8. klasē
dc.title.alternativeAnalysis of the change of weather and daytime lighting depicted in Impressionist landscapes in visual art in 5.-8. classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record