1.klases skolēnu pētniecisko prasmju izvērtēšanas iespējas dabaszinību stundās
Author
Rezņikova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats ir “1. klases skolēnu pētniecisko prasmju izvērtēšanas iespējas dabaszinību stundās”. Dabaszinību mācību priekšmeta skolotājam ir svarīgi zināt, kā pilnvērtīgi veikt skolēnu pētniecisko prasmju vērtēšanu, lai kontrolētu mācību priekšmeta standartā noteikto sasniedzamo rezultātu izpildi. Diplomdarba mērķis ir izzināt, kādas ir skolēnu pētniecisko prasmju izvērtēšanas iespējas, izstrādāt ieteikumus skolēnu pētniecisko prasmju izvērtēšanai dabaszinību stundās 1. klasē, veikt aprobāciju. Darbā ir analizēta literatūra par pētnieciskajām prasmēm un to izvērtēšanas iespējām dabaszinību stundās. Izstrādāti 4 pētījumi dabaszinību mācību priekšmetā 1. klasē, kuru izvērtēšana tika veikta pēc noteiktiem kritērijiem, prasmēm un apguves līmeņiem. Atslēgas vārdi: dabaszinības, izvērtēšana, pētnieciskās prasmes, prasmes. The topic of the diploma thesis is “1. Possibilities for Assessing the Research Skills of Class Students in Science Lessons . It is important for a science teacher to know how to fully assess students' research skills in order to control the achievement of the results set out in the subject standard. The aim of the diploma thesis is to find out what are the possibilities of evaluating students 'research skills, to develop recommendations for evaluating students' research skills in science lessons in the 1st grade, to perform approbation. The literature on research skills and their evaluation in science lessons is analyzed in the work. 4 researches in the subject of science in the 1st grade have been developed, the evaluation of which was performed according to certain criteria, skills and acquisition levels. Keywords: natural sciences, evaluation, research skills, skills.