Pētniecisko prasmju pilnveide āra nodarbībās dabaszinībās 4. klasē
Author
Vilčinska, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
M. Vilčinskas diplomdarba “Pētniecisko prasmju pilnveide āra nodarbībās dabaszinībās 4. klasē” mērķis ir izpētīt skolēnu pētniecisko prasmju pilnveidi dabas zinībās 4. klasē āra nodarbībās. Mērķa sasniegšanai autore ir analizējusi literatūru par pētniecisko procesu un āra nodarbībām, dažādus normatīvos dokumentus, kā arī prasības par apgūstamajām pētnieciskajām prasmēm skolā. Tika veikts pētījums par Bēnes vidusskolas 4. klases skolēnu pētnieciskajām prasmēm un teritorijas izmantošanas iespējām āra nodarbībām dabaszinībās 4. klasē. Izstrādātas āra nodarbības dabaszinībās 4. klasei. Pārbaudīta āra nodarbību ietekme uz 4. klases skolēnu pētniecisko prasmju pilnveidi un Izstrādāti ieteikumi Bēnes vidusskolas teritorijas pilnveidei pilnvērtīgākai āra nodarbību izmantošanai 4. klasē. The aim of M. Vilčinska’s diploma paper “Improvement of research skills in outdoor classes in natural science in the 4th grade” is to study the improvement of students’ research skills in natural sciences in the 4th grade in outdoor classes. To achieve the aim, the author analysed literature about the process of research and outdoor classes, different regulatory documents, as well as requirements for research skills to be aquired at school. A study was carried out on Bene Secondary School 4th grade students’ research skills and the possibilities of using the school’s territory for outdoor activities in natural sciences. Outdoor science classes for 4th grade were developed. The influence of outdoor activities on the improvement of research skills of 4th grade students has been examined and recommendations have been developed for the improvement of the territory of Bene Secondary School for more complete use of outdoor activities in 4th grade.