Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margarita
dc.contributor.authorGruničeva, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:04Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85638
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57627
dc.description.abstractDiplomdarba temats: Skolēnu monoloģiskas runas veidošana krievu valodas stundās 1. klasē Diplomdarbs ir veltīts vienai no mūsdienu bilingvālās izglītības un valodas didaktikas aktuālajām problēmām – mazāko klašu krievvalodīgo skolēnu prasmju attīstībai veidot mutiskos monoloģiskos izteikumus. Šī pētījuma aktualitāte ir pamatota ar to, ka bilingvālo skolēnu mutisko monoloģisko prasmju attīstības īpatnības šobrīd nav pietiekami zinātniski izpētītas. Pētījuma mērķis: izpētīt didaktiskās attīstības iespējas pilnveidot 1. klašu skolēnu prasmes veidot mutvārdu monologus. Diplomdarba apjoms: ir 48 lpp, kopā ar pielikumiem 52 lpp. Diplomdarbu veido ievads, 3 nodaļas, nobeigums, kā arī 2 pielikumi. Izmantoti ir 56 literatūras avoti. Atslēgvārdi: mutvārdu monologs, bilingvāls skolēns, bilingvālā izglītība, monologu veidošanas prasmju attīstīšanas metodes un metodiskie paņēmieni
dc.description.abstractThesis topic: Development of monologue speech of schoolchildren in Russian(language) lessons in the first grade. The thesis is devoted to one of the urgent problems of modern bilingual education and modern language didactics - the development of Russian-speaking primary schoolchildren of the ability to create oral monologue statements. The relevance of this study is justified by the fact that the features of the development of oral monologue skills of bilingual schoolchildren have not yet been sufficiently studied scientifically. The aim of the research: to study the didactic possibilities in developing students' skills of creation oral monological statements on Russian lessons in the first grade. Thesis volume: 48 pages, and together with appendices consists of 52 pages. The thesis consists of an introduction, 3 chapters, conclusion and 2 appendices. The number of 56 literature sources were used for the thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMutvārdu monologs
dc.subjectBilingvāls skolēns
dc.subjectBilingvālā izglītība
dc.subjectmonologu veidošanas prasmju attīstīšanas metodes
dc.subjectmetodiskie paņēmieni
dc.titleSkolēnu monologiskas runas veidošana krievu valodas stundās 1.klasē
dc.title.alternativeDevelopment of monologue speech of schoolchildren in Russian (language) lesson in the first grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record