Individuālas un individualizētas pieejas izmantošanas iespējas mācīšanās grūtību novēršanā matemātikā 2. klases skolēnam
Author
Karlsone, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Kristas Karlsones diplomdarba “Individuālas un individualizētas pieejas izmantošanas iespējas mācīšanās grūtību novēršanā matemātikā 2. klases skolēnam” mērķis ir izpētīt individuālas un individualizētas pieejas izmantošanas iespējas mācīšanās grūtību novēršanā matemātikā 2. klases skolēniem, izveidot plānu mācīšanās grūtību novēršanai, veikt aprobāciju un tajā iegūto rezultātu analīzi. Teorētiskajā daļā analizēti dažādu autoru darbi par individualizācijas principiem mācību procesā, par individuālu pieeju un tās izmantošanas iespējām mācību procesā, par mācīšanās grūtībām un to novēršanas iespējām. Analizē 1. un 2. klases 1. pusgadā sasniedzamos rezultātus matemātikā. Veikts pētījums par individuālas un individualizētas pieejas nepieciešamību 2. klases skolēnam matemātikas stundās, izveidots plāns darbam ar 2. klases skolēnu individuālai pieejai un individualizētam mācību procesam matemātikā, veikta izstrādātā plāna aprobācija un aprobācijā iegūto rezultātu analīze. The aim of diploma thesis “Possibilities of using an individual and individualized approach to prevent learning difficulties in mathematics for a 2nd grade student” is to explore the possibilities of using an individual and individualized approach to prevent learning difficulties in mathematics for 2nd grade students, to create a plan to overcome learning difficulties, to perform approbation and analyze results which is obtained in approbation. In the theoretical part of the diploma, the author analyzes the publications of various authors on the principles of individualization in the learning process, on the individual approach and the possibilities of its use in the learning process, on learning difficulties and their prevention. Also analyzes the 1st and 2nd grade 1st semester achieved results in mathematics. A study has been conducted on the need for an individual and individualized approach for a 2nd grade student in mathematics lessons, a plan for working with a 2nd grade student for an individual approach and an individualized learning process in mathematics has been developed, the approbation of the developed plan has been performed and results which wew obtained in approbation been analyzed.