Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorFedotova, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:05Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85642
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57630
dc.description.abstractPortfolio ir liela nozīme katra grafikas dizainera dzīvē, jo tas parāda dizainera kreativitāti un darbus potenciālajiem klientiem. Aizvien lielāka vajadzība rodas pēc tiešsaistes portfolio, lai potenciālie darba devēji varētu dizainera darbus aplūkot no jebkuras pasaules malas. Digitālais portfolio ļauj dizainerim veidot pašam sava zīmola tēlu. Veiksmīgs portfolio sniedz iespēju veidot kontaktus un pozicionēt sevi darba tirgū. Bakalaura darba "Grafikas dizainera virtuālā portfolio noformēšana" mērķis ir izstrādāt grafikas dizainera virtuālo portfolio, kas tiks balstīts uz teorētisko un empīrisko pētījumu. Darba teorētiskajā daļā ir aprakstīts portfolio jēdziens un nozīme, veidošanas principi, minimālisma jēdziens dizainā, tā īpašības un izteiksmes līdzekļi. Empīriskajā daļā ir veikta grafikas dizaineru virtuālo portfolio paraugu izpēte, noskaidrotas virtuālā portfolio veidošanas galvenās iezīmes. Ņemot vērā iegūtos datus, tiek izstrādāts grafikas dizainera virtuālais portfolio. Atslēgvārdi: virtuālais portfolio, tīmekļa dizains, grafikas dizaineris.
dc.description.abstractThe portfolio plays an important role in the life of every graphic designer, as it shows the designer's creativity and work to potential clients. There is a growing need for an online portfolio so that potential employers can view designer work from anywhere in the world. The digital portfolio allows the designer to create their own brand image. A successful portfolio provides an opportunity to make contacts and position yourself in the job market. The aim of the bachelor's thesis " Development of graphic designer's virtual portfolio" is to develop a virtual portfolio of a graphic designer, which will be based on theoretical and empirical research. The theoretical part of the work describes the concept and meaning of the portfolio, the principles of formation, the concept of minimalism in design, its properties and means of expression. In the empirical part, the research of graphic designers' virtual portfolio samples is performed, the main features of creating a virtual portfolio are clarified. Based on the obtained data, a virtual portfolio of a graphic designer is developed. Keywords: virtual portfolio, web design, graphic designer.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectvirtuālais
dc.subjectportfolio
dc.subjecttīmekļa
dc.subjectdizains
dc.subjectgrafikas
dc.titleGrafikas dizainera virtuālā portfolio noformēšana
dc.title.alternativeDevelopment of graphic designer's virtual portfolio
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию