Show simple item record

dc.contributor.advisorKiris, Kaspars
dc.contributor.authorSalinieks, Ingus
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:05Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85665
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57634
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs: “Video analīzes pielietošana futbola treniņu procesā 6-8 gadus veciem bērniem”. Darba autors: Ingus Salinieks Darba vadītājs: Kaspars Kiris Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt video analīzes pielietošanas iespējas un ieguvumus futbola treniņos 6 līdz 8 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no divām nodaļām un sešām apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā autors veica literatūras izpēti, analizējot kā informācijas un komunikācijas tehnoloģijas mainījušas bērnu pasaules un mācību procesu, kādi ir nozīmīgākie faktori plānojot futbola treniņus 6 līdz 8 gadus veciem bērniem un kādu pienesumu var dot video analīzes pielietošana šajos treniņos. Otrā nodaļa ir veltīta empīriskajam pētījumam kurā tiek noskaidrots kā mainās treniņu process 6 līdz 8 gadus veciem bērniem pielietojot video analīzi. Pētījumā izvirzītā hipotēze: Video analīzes pielietošana futbola treniņos 6 līdz 8 gadus veciem bērniem paaugstina treniņu efektivitāti. Darbs sastāv no 32 lappusēm, 18 attēliem un 9 tabulām. Atslēgas vārdi: informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, futbola treniņi bērniem, video analīze.
dc.description.abstractQualification work: Application of video analysis in the process of football training for children aged 6 to 8 years. The author: Ingus Salinieks Supervisor: Kaspars Kiris The aim of the qualification work is to study the possibilities and benefits of using video analysis in football training for children aged 6 to 8 years. The work consists of two chapters and six subsections. In the first chapter, the author conducted a literature review analyzing how information and communication technologies have changed the world of children and the learning process, what are the most important factors in planning football training for children aged 6 to 8 and what contribution can make the use of video analysis. The second chapter is devoted to an empirical study that examines how the training process of children aged 6 to 8 years changes using video analysis. Hypothesis put forward in the study: The use of video analysis in football training for children aged 6 to 8 years increases the training efficiency. The work consists of 31 pages, 18 figures and 9 tables. Keywords: information and communication technologies, football training for children, video analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSporta zinātne
dc.subjectinformācijas un komunikācijas tehnoloģijas
dc.subjectfutbola treniņi bērniem
dc.subjectvideo analīze
dc.subjectbērni no 6 līdz 8 gadiem
dc.titleVideo analīzes pielietošana futbola treniņu procesā 6-8 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeApplication of video analysis in the process of football training for children aged 6-8
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record