Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorLeeman, Charlotte Louise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:08Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85793
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57653
dc.description.abstract10. klases skolēni Latvijā cenšas sasniegt arvien augstākus un augstākus mācību sasniegumus un angļu valodas līmeni. Tomēr skolēniem ir skaidra vēlme attīstīt arī praktiskās dzīves prasmes angļu valodā. Diplomdarba mērķis ir izpētīt Montesori metodē balstītas praktiskās dzīves simulācijas vidusskolēnu integrētu valodas prasmju pilnveidei 10. klases angļu valodas tiešsaistes stundās. Gadījuma pētījuma ietvaros tika pētīta Montesori metode. Tika izstrādāts stundu kopums praktiskās dzīves simulācijas realizēšanai. Simulācijā studijām un darbam ārzemēs tika iesaistīti 21 10. klases skolēni. Skolēnu vajadzību izpētes anketa, divu skolotāju pēc stundu refleksiju piezīmes, vienas skolotājas intervija un skolēnu atgriezeniskās saites anketa bija izvēlētās datu vākšanas metodes. Pētījumā iesaistītie angļu valodas grupu skolēni pozitīvi novērtēja Montesori metodē balstīto praktiskās dzīves simulāciju, kurā viņiem bija iespēja stratēģiski iesaistīties angļu valodas stundās. Skolēni demonstrēja savu aktīvo vārdu krājumu un pilnveidoja integrētas angļu valodas prasmes tiešsaistes mācību vidē. Pētījuma rezultāti pierādīja, ka tiešsaistes simulētas mācības ir radoši izmantojama un efektīva metode vidusskolēnu integrētu angļu valodas prasmju pilnveidei.
dc.description.abstractGrade 10 students in Latvia are striving to achieve higher and higher academic levels of English; however, there is a clear desire from students to develop their practical real world skills in English. The aim of the Paper is to explore Montessori inspired practical life simulations for improving secondary school students’ integrated language skills in online English lessons for Grade 10. A case study was carried out to research the Montessori method. A series of lessons were designed which aimed to simulate real-life situations. 21 students of Grade 10 participated in a simulation in which they studied and worked abroad. A students’ needs analysis questionnaire, two teachers’ reflection notes on the lessons, teacher’s interview, and a student feedback questionnaire were the chosen methods of data collection. It was discovered that the group of English language learners from the case study responded positively to the created Montessori inspired sessions in which they were able to strategically create their own simulation over a series of lessons. Students were able to demonstrate their active vocabulary and improve their integrated English language skills in an online learning environment. The findings of the simulation provided evidence that online simulated learning is a creative and effective method for improving secondary school students’ integrated English language skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMontessori
dc.subjectEnglish as a Foreign Language
dc.subjectintegrated language skills
dc.subjectpractical learning method
dc.subjectsimulation
dc.titleMontessori metodē balstītas praktiskās dzīves simulācijas vidusskolēnu integrētu valodas prasmju pilnveidei 10. Klases angļu valodas tiešsaistes stundās
dc.title.alternativeMontessori inspired practical life simulations for improving secondary school students’ integrated language skills in online english lessons for grade 10
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record