dc.contributor.advisor | Vorobjovs, Aleksandrs | |
dc.contributor.author | Andersone, Ingūna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-05-27T12:30:11Z | |
dc.date.available | 2022-05-27T12:30:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 86081 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57673 | |
dc.description.abstract | Skolotāja pieredzes darbs izstrādāts ar mērķi izpētīt tiešsaistes digitālo rīku izmantošanas iespējas statistikas pētījumu datu analīzē vidusskolas kursā “Matemātika I”, lai mācību procesā integrētu skolēnu veiktu pētījumu tematā “Statistika” atbilstoši 2020. gadā ieviestajam vispārējās vidējās izglītības standartam. Izglītības gadījuma pētījuma ietvaros tika plānots, organizēts un izvērtēts mācību process, kas ļauj pilnvērtīgi izmantot digitālos rīkus statistikas pētījuma ietvaros un attīsta kursa “Projekta darbs” veikšanai nepieciešamās prasmes, tika novērots un analizēts skolēnu zināšanu un prasmju ieguves process, skolēnu individuālais vērtējums pašnovērtējuma un savstarpēja vērtējuma formā, skolēnu grupas intervijā paustais viedokli par statistikas pētījuma īstenošanu un lietderīgumu. Maģistra darba rezultātā ir izveidots, pilnveidots, demonstrēts un piedāvāts metodisko materiālu komplekts skolotājiem mācību procesa attīstībai un dažādošanai. | |
dc.description.abstract | The teacher's experience work is designed to explore the use of online digital tools in the analysis of statistical research data in the secondary school course "Mathematics I" to integrate students' statistical research in the learning process in accordance with the general secondary education standard introduced in 2020. Within the framework of the educational case study, a learning process was planned, organized and evaluated, which allows fully fledged use of digital tools within the statistical research and develops the skills required for the course “Project Work”. The process of students' acquisition of knowledge and skills, students' individual evaluation in the form of self-evaluation and mutual evaluation, the opinion expressed in the student group interview on the implementation and usefulness of the statistical research was observed and analysed. As a result of the master's thesis, a set of methodological materials for teachers has been created, improved, demonstrated and offered with the aim of developing and diversifying the learning process. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | digitālie rīki | |
dc.subject | datu analīze | |
dc.subject | statistika | |
dc.subject | gadījuma pētījums | |
dc.title | Tiešsaistes digitālo rīku izmantošana statistikas pētījumu datu analīzē vidusskolā | |
dc.title.alternative | The Use of Online Digital Tools in Statistical Research Data Analyze in the Secondary School | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |