Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorRusaika, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:12Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86125
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57684
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Vieglā valoda skolēnu iekļaušanās veicināšanai mācību procesā pamatskolā”. Maģistra darba mērķis izpētīt vieglās valodas lietošanu pamatskolā skolēnu iekļaušanās mācību procesā veicināšanai. Maģistra darbā ir trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā apkopoti un analizēti normatīvie dokumenti, statistika un teorētiskā literatūra par iekļaujošo izglītību būtību un nepieciešamību mūsdienu sabiedrībā. Otrā nodaļā ietverta informācija par vieglo valodu pasaules un Latvijas kontekstā. Trešajā nodaļā atklāta pētījuma izlases grupa, izvēlētās pētniecības metodes pamatojums, apkopoti un analizēti pētījumā iegūtie dati. Pētījumā gūtās atziņas atspoguļotas nobeiguma secinājumos. Darbā ir 9 tabulas, 7 attēli un 12 pielikumi – ar interviju jautājumiem un transkripcijām.
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis is “Easy Language to Promote Students' Inclusion in Primary School”. The aim of the master's thesis is to study the use of easy language in primary school to promote the inclusion of pupils in the learning process. The master's thesis consists of three chapters. The first chapter summarizes and analyzes normative documents, statistics and theoretical literature on the nature and necessity of inclusive education in modern society. The second chapter contains information about easy language in the context of the world and Latvia. The third chapter reveals a sample group of the study, the rationale for the chosen research method, summarizes and analyzes the data obtained in the study. The findings of the study are reflected in the final conclusions. The Master`s Thesis includes 9 tables, 7 figures and 12 appendices – with interview questions and transcripts. Keywords: inclusive education, easy language, students with special needs, teaching and learning materials, a target group of inclusive education, basic conditions of easy language.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectiekļaujoša izglītība
dc.subjectvieglā valoda
dc.subjectskolēni ar speciālām vajadzībām
dc.subjectmācību līdzekļi
dc.subjectiekļaujošas izglītības mērķgrupas
dc.titleVieglā valoda skolēnu iekļaušanās veicināšanai pamatskolā
dc.title.alternativeEasy Language to Promote Students' Inclusion in Primary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию