• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sistēmu Freshdesk un Teamwork savienotājs

Thumbnail
View/Open
302-85880-Kuskis_Peteris_pk12014.pdf (3.462Mb)
Author
Kušķis, Pēteris
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Niedrīte, Laila
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt lietotni, kas ļauj savienot Freshdesk klientu apkalpošanas sistēmu ar projektu vadības sistēmu Teamwork. Ar šīs lietotnes palīdzību ir iespējams pacelt darba efektivitāti, jo klientu apkalpošanas personālam ir vieglāk nodot klientu sūdzības un ieteikumus kā uzdevumus kompānijās par attiecīgajiem projektiem atbildīgajiem darbiniekiem. Šī lietotne ir veidota kā pamat platformu lietojot Freshdesk sistēmas piedāvāto lietotņu izstrādes un publicēšanas vidi. Līdz ar to šo lietotni var uztver kā Freshdesk sistēmas spraudni vai apakšsistēmu.
 
The goal of the qualification work is to develop an application that will connect the Freshdesk customer service system to the project management system Teamwork. With this app, it is possible to increase work efficiency, as it is easier for customer service personnel to pass on customer complaints and recommendations as tasks to the employees responsible for the respective projects in the companies. This application is desigas a basic platform using the applicatiovelopment and publishing environment offered by the Freshdesk system. Therefore, this application can be perceived as a plug-in or subsystem of the Freshdesk system.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57774
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV