Show simple item record

dc.contributor.advisorŠostaks, Agris
dc.contributor.authorBuls, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:36Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85905
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57791
dc.description.abstractKvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D “Rogue-like” spēle. Spēle piedāvā spēlētājam spēles gaitā uzbūvēt savu kāršu kavu, ar kurām tas cīnīsies ar monstriem. Spēlei, attīstoties laika gaitā, spēlētājam ir jaizmanto kāršu dažādie efekti, lai tas radītu savu stratēģiju, kā tikt galā ar monstriem, un progresētu. Spēles gala mērķis ir uzveikt visus monstrus. Spēle ir izstrādāta, izmantojot C# valodu Unity dzinulī.
dc.description.abstractThe qualification work documents a 2D "Rogue-like" game. The game offers the player to build their own card deck which they'll use to fight monsters. As the game progresses the player has to use the cards special effects to craft a strategy that would allow them to progress. The games goal is to defeat all the monsters. The game has been created using C# programming language inside the Unity game engine.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectC#
dc.subjectUnity
dc.subjectspēle
dc.subjectvideo spēle
dc.subjectGame
dc.titleVideo spēle - "Apvītā meža gaisma"
dc.title.alternativeVideo game - "Shrouded wood light"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record