Google reklāmu automātiskā integrācijas platforma
Author
Dišlers, Gatis Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Grigonis, Ričards
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Ikvienam ir iespēja pašam veidot reklāmas, kas parādās Google meklētājā, izmantojot platformu Google Ads (agrāk Google AdWords). Taču šī platforma ir diezgan sarežģīta, tajā jāveic daudz tādu soļu, kas ikdienišķam lietotājam nav nepieciešamas, kā arī jāpievieno savas maksājumu detaļas un jāmaksā regulāri rēķini. Kvalifikācijas darbs ir izstrādāts kā pārvaldāma interneta platforma, kuras mērķis ir nest peļņu tās pārvaldītājam. Platforma piedāvā tās klientiem ātrā un vienkāršā veidā izveidot reklāmas, kas tiks izvietotas Google meklētāja rezultātu sadaļā. Galvenais iemesls platformas lietošanai klientiem ir viegli saprotams un intuitīvs dizains, kā arī iespēja izveidot reklāmas un uzticēt to pārvaldīšanu sistēmas pārvaldītājam. Tas viss tiek apmaksāts ar vienreizēju maksajumu par izvēlēto reklāmas termiņu. Everyone can create ads that appear in Google search results, by using the platform Google Ads (formerly Google AdWords). But this platform is quite complicated and requires a lot of input that is not necessary for the basic use cases of regular individuals. In addition, it requires one to add their payment details and pay regular bills. This qualification work has been developed as a managable internet platform the main purpose of which is to make a profit for its manager. The platform offers its clients a fast and easy way to create ads that will be displayed in Google search results. The main reason for clients to use the platform is its intuitive and easy to understand design, as well as the option to create ads and leave the management of those ads to the system manager. All of it will be paid for with a single payment that covers the entire term of the ad.