Show simple item record

dc.contributor.advisorMizniks, Ilvars
dc.contributor.authorČervjakovs, Sergejs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:30:40Z
dc.date.available2022-05-27T12:30:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85951
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57823
dc.description.abstractKvalifikācijas darbā ir aprakstīta 2D ritma spēles izveide tā prasību specifikācija. Spēle veidota C# programmēšanas valodā ar Unity spēļu dzinēja palīdzību. Spēle sastāv no vairākām kartēm. Kartes sastāv no objektiem(notīm), kuri paradās uz ekrāna dažādās pozīcijās un dažādos laika posmos. Pie tam kartes tiek atskaņotas ar atbilstošu mūziku, imitējot ritma sajūtu, kamēr spēlētājs mijiedarbojas ar objektiem dziesmas taktā. Sistēmas pamatdarbība norisinās, kā darbvirsmas lietotne, tās datu uzglabāšanai netiek pielietotas datu bāzes.
dc.description.abstractThe qualification job describes the creation of a 2D rhythm game with its requirements specification. The game is developed using C# programming language and Unity game engine. The game consists of several maps. Maps consist of objects that appear on the screen in various positions and at various times. In addition, maps are played with appropriate music, simulating a sense of rhythm as the player interacts with objects in time with the song. The software works as a desktop application, no databases are used to store data.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectSpēle
dc.subjectmūzika
dc.subjectUnity
dc.subjectC#
dc.subjectritms
dc.titleRitma spēle
dc.title.alternativeRhythm game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record