• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Biznesa vadības sistēmas “Directo” klientu atbalsta zvanu un epastu uzskaites sistēma

Thumbnail
View/Open
302-85961-Abeluns_Renars_ra18030.pdf (1.105Mb)
Author
Abeļūns, Renārs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Bičevska, Zane
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba mērķis bija izstrādāt sistēmu, kas pārredzami apstrādātu informāciju par ienākošiem un izejošiem zvaniem un e-pastiem uzņēmējdarbības sistēmas "Directo" klientu atbalsta centrā. Sistēma izmantoto PHP, Blade, Javascript programmēšanas valodas un Laravel satvaru balstoties uz MVC arhitektūras modeļa, kā arī Auth, Bootstrap un API tīmekļa tehnoloģijas. JSON dati no "LMT" zvanu pārvaldnieka tiek apstrādāti “Directo” sistēmā. Zvanu un e-pastu dati tiek glabāti MySQL datubāzē “Directo” serveros, dati par lietotājiem tiek glabāti lokāli MySQL datubāzē. Atslēgas vārdi: Tīmekļa vietne, API, JSON, Laravel, LMT
 
BUSINESS MANAGEMENT SYSTEM "DIRECTO" CUSTOMER SUPPORT CALL AND E-MAIL ACCOUNTING SYSTEM The aim of this qualification paper is to develop a system which would process information about incoming and outgoing calls and e-mails within the customer support center of "Directo", to later simplify and display it creating an overview of the data, allowing to later be utilized by the company. The system employs PHP, Blade and Javascript programming languages and the Laravel framework, based on MVC architecture, as well as Auth, Bootstrap, API web technologies. JSON data from the LMT call center is processed in the Directo system. Call and e-mail data is stored in the MySQL database within the Directo servers, user data is stored locally in the MySQL database. Key words: Website, API, JSON, Laravel, LMT
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57828
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV