Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnača, Līva
dc.contributor.authorDrozdova, Rūta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:31:33Z
dc.date.available2022-05-27T12:31:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86070
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58005
dc.description.abstractMūsdienās sociālie tīkli ir attīstījušies, līdz ar ko tie arī spēj sniegt dažādas priekšrocības uzņēmumiem kā efektīvāk parādīt savus produktus un kā darboties tirgū. Sociālais medijs Facebook piedāvā plašas iespējas darbojoties uzņēmumiem savās lapās. Facebook ir sociālā platforma kurā Latvijas Apdrošināšanas asociācijas nedzīvības apdrošināšanas biedri izvēlas veidot uzņēmuma lapas, lai sasniegtu lielāku mērķa auditoriju. Katram ir savas mediju mārketinga stratēģijas, tādēļ šī darba mērķis ir izpētīt nedzīvības apdrošinātāju komunikāciju sociālajā medijā Facebook. Balstoties uz aptauju rezultātiem un kontentanalīzes, tiks atklāta LAA nedzīvības apdrošinātāja veiksmīgākā komunikācija Facebook. Bakalaura darba pirmajā daļā tiek aprakstīts kas ir zīmols un mārketings. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts kas ir sociālie tīkli, to teorijas un sociālo tīklu mārketings. Trešajā nodaļā tiek apskatīta apdrošināšanas komunikācija. Tālāk ir metodoloģija, kur tiek aprakstīta anketēšana, kvalitatīvā kontentanalīze un intervijas metode, pēc tā ir pētījuma plāns.
dc.description.abstractNowadays, social networks have evolved, so they can also provide various benefits to companies in terms of how to present their products more effectively and how to operate in the market. Social media Facebook offers a wide range of opportunities for businesses to operate on their pages. Facebook is a social platform where non-life insurance members of the Latvian Insurance Association choose to create company pages to reach a larger target audience. Everyone has their own media marketing strategies, so the aim of this work is to explore the communication of non-life insurers on social media Facebook. Based on the results of surveys and content analysis, the most successful communication of the LAA non-life insurer on Facebook will be revealed. The first part of the bachelor's thesis describes what is branding and marketing. The second chapter describes what social networks are, their theories and social network marketing. The third chapter deals with insurance communication. The following is the methodology that describes the questionnaire, the qualitative content analysis and the interview method, followed by the research design. Keywords: social media, social media marketing, competition, benefits, social media Facebook marketing effectiveness.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectkonkurence
dc.subjectpriekšrocības
dc.subjectsociālā medija Facebook mārketinga efektivitāte
dc.titleLatvijas Apdrošinātāju asociācijas nedzīvības apdrošināšanas biedru komunikācija sociālajā platformā Facebook
dc.title.alternativeCommunication of non-life insurance members of the Latvian Insurers Association on the social platform Facebook
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record