Sabiedrisko attiecību komunikācijas nozīme pilsētu tūrisma attīstības veicināšanā. Liepājas un Ventspils 2021.gada tūrisma sezonas analīze
Author
Kūlīte, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Sabiedrisko attiecību komunikācijas nozīme pilsētu tūrisma attīstības veicināšanā. Liepājas un Ventspils 2021.gada tūrisma sezonas analīze” mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par pilsētu tūrismu, galamērķu mārketingu, tūrisma mārketingu, sabiedriskajām attiecībām un komunikāciju, izpētīt izmantotās sabiedrisko attiecību komunikācijas metodes Liepājas un Ventspils pilsētās un noskaidrot, kāda ir to loma un nozīme pilsētas tūrisma attīstības veicināšanā. Mērķa sasniegšanai izvirzīti četri pētnieciskie jautājumi. Teorija pamatā balstīta uz pilsētu tūrismu, mārketinga komunikāciju, sabiedriskajām attiecībām, galamērķu mārketingu un tūrisma mārketingu, vienlaicīgi meklējot kopsakarības starp sabiedriskajām attiecībām un pilsētu tūrismu. Pētījumā izmantota kvantitatīvā metode – kontentanalīze, un kvalitatīvā metode - daļēji strukturētās intervijas. Rezultātā noskaidrota sabiedrisko attiecību komunikācijas loma un nozīme pilsētas tūrisma attīstības veicināšanā. The aim of the Bachelor's thesis “The role of public relations communication in promoting urban tourism. Analysis of the 2021 tourism season in Liepāja and Ventspils” is to study the used public relations communication methods in Liepāja and Ventspils based on the theory of urban tourism, destination marketing, tourism marketing, public relations and communication and to find out their role and significance in promoting the development of urban tourism. To achieve this goal, four research questions have been raised. The theory is based on urban tourism, marketing communication, public relations, destination marketing and tourism marketing, at the same time looking for connections between public relations and urban tourism. The study uses a quantitative method - content analysis, and a qualitative method - semi-structured interviews. As a result, the role and significance of public relations communication in promoting the development of urban tourism has been clarified.