Nišas video bloga producēšana Latvijā: projekta “Pa Pāris Kausiem” gadījuma analīze
Author
Biedriņš, Mareks Aivars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vīksne, Roberts
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Nišas video bloga producēšana Latvijā: projekta “Pa Pāris Kausiem” gadījuma analīze.” Video bloga “Pa Pāris Kausiem” veidotāji producē saturu, kas tiek publicēts sociālajos medijos, izmantojot tās mērķauditorijas finansiālo atbalstu ar pūļu finansēšanas platformas “Patreon” palīdzību. Ierobežotie finansiālie līdzekļi un cilvēkresursi ietekmē video bloga satura producēšanu un attīstīšanu, kā rezultātā video bloga satura producēšana var tikt apgrūtināta vai apturēta. Darba mērķis ir noskaidrot video bloga satura producēšanas un uzturēšanas iespējamību Latvijā, kas tiek ierobežota finansiālā atbalsta trūkuma dēļ. Darba teorētiskā bāze balstās ap satura producēšanu un komunikācijas veidošanu izmantojot sociālos medijus. Pētījuma mērķa sasniegšanai tiek izvēlēts nišas video bloga “Pa Pāris Kausiem” gadījums. Veicot video bloga tēla un vērtību, satura producēšanas un ārējās komunikācijas stratēģijas analīzi un novērtējumu, darbā tiek izvirzīti priekšlikumi, uzdevumi un rīcības projekta attīstības sasniegšanai. Darba apjoms ir 70 lapaspuses, tas satur 15 attēlus un 5 pielikumus. Darba ietvaros izmantoti 45 informācijas avoti. The theme of the bachelor's thesis is “Producing niche video blogs in Latvia: a case study of video blog “Pa Pāris Kausiem” The creators of the video blog "Pa Pāris Kausiem" produce content that is published on social media using its target audience financial support through the crowd–funding platform "Patreon". Limited financial and human resources affect the production and development of video blog content, which may make the production of video blog content difficult or interrupted. The aim of the work is to find out the possibility of producing and maintaining a video blog in Latvia, which is limited due to the lack of financial support. The theoretical basis of the work is based on containing production and communication using social media. Performing the analysis and evaluation of the production and communication strategy of the video blog's image and external values, proposals, tasks and actions for the development of the project are defined. The volume of the work is 70 pages, it contains 15 figures, 5 appendices. 45 information sources were used in the work.