Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorTīlika, Justīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:31:36Z
dc.date.available2022-05-27T12:31:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86116
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58024
dc.description.abstractDarba tēma – sociālo mediju komunikācija kā integrētās mārketinga komunikācijas daļa/elements. “Lauma Lingerie” un “Rosme” gadījuma analīze. Darba mērķis – izpētīt un analizēt uzņēmumu “Lauma Lingerie” un “New Rosme” komunikāciju sociālajos medijos, noskaidrot, kā sociālo mediju komunikācija tiek izmantota patērētāju informēšanai un kā šo komunikāciju vērtē abu uzņēmumu patērētāji. Teorētiskās pieejas ietvaros ir izmantoti tādu pētnieku kā V. Praude un Šalkovska J.,, Rakic B. un Rakic M., Matetlwa E.N., Reisas R. un citu autoru pētījumi un publikācijas. Pētījuma metodoloģijas pamatā ir izmantotas divas pētījumu metodes. Pirmā pētījumu metode ir aptauja, kura pētījuma gaitā tika pielietota, lai novērtētu abu uzņēmumu auditorijas viedokli par uzņēmumu komunikāciju sociālajos medijos. Otrā pētījuma metode ir kvantitatīvā kontentanalīze, ar kuras palīdzību tika veikta abu uzņēmumu sociālo medija “Instagram” konta analīze, kā arī analizēta abu uzņēmumu mājaslapas. Galvenie pētījuma rezultāti ir: 1.Veikta respondentu viedokļa analizēšana par uzņēmumu komunikāciju sociālajos medijos, un tika iegūti rezultāti, ka lielāka daļa auditorijas uzņēmumu kontos sociālajos medijos vērtē maksimāli uz 4 un 3 ballēm. 2.Nepietiekami tiek izmantotas sociālo mediju iespējas un iespējamā sasaiste ar uzņēmuma mājaslapu, lai tādā veidā veicinātu pārdošanas apjomus. 3.Uzņēmums “Lauma Lingerie” aktīvāk veido publikācijas sociālajā medijā “Instagram” ilgākā laika periodā, kamēr “New Rosme” ir aktīvāka pēdējā gada laikā, bet jānorāda, ka abiem uzņēmumiem ir minimāls apmērs atgriezeniskā saites apmērs no auditorijas.an m Atslēgvārdi: Lauma Lingerie, New Rosme, ārējā komunikācija, sociālie mediji
dc.description.abstractSubject of work: social media communication as part/element of integrated marketing communication. An analysis of the case of “Fairy Lingerie” and “Rosme.” The aim of the work is to explore and analyse communication between the companies “Fairy Lingerie” and “New Rosme” on social media, to find out how social media communication is used to inform consumers and how this communication is assessed by consumers of both companies. Studies and publications of researchers such as V. Praude and Šalcovska J., Rakic B. and Rakic M., Matetlwa E.N., Reisa R. and other authors have been used in the theoretical approach. The study methodology is based on two study methods. The first study method is a survey that was applied during the course of the study to assess the views of the audience of both companies on corporate communication on social media. The second study method is a quantitative concessional analysis that carried out an analysis of both companies' social-media Instagram account, as well as an analysis of the home pages of both companies. The main results of the study are: 1. An analysis of respondents' views on business communication on social media has been carried out, and results have been obtained that a higher proportion of audiences in corporate accounts on social media are valued at a maximum of 4 and 3 balls. 2. Social media capabilities and possible links to the company's home page are under-utilised to facilitate sales. 3. The “Fairy Lingerie” company is more actively building publications on social media on Instagram in the longer term while “New Rosme” is more active over the past year, but must point out that both companies have a minimal amount of feedback from auditorijas.an m Keywords: Fairy Lingerie, New Rosme, External Communication, Social Media
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLauma Lingerie
dc.subjectNew Rosme
dc.subjectārējā komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleSociālo mediju komunikācija kā integrētās marketinga komunikācijas daļa/elements. “Lauma Lingerie” un “Rosme” gadījumu analīze
dc.title.alternativeSocial media communication as part/element of integrated marketing communication. “Lauma Lingerie” and “Rosme” case study analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record