Show simple item record

dc.contributor.advisorŠostaks, Agris
dc.contributor.authorLauva, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:40:12Z
dc.date.available2022-05-27T12:40:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85892
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58696
dc.description.abstractDarba mērķis ir izveidot spēli “Minesweeper” ar trīs grūtības līmeņiem. Pievienojot iespēju lietotājiem salīdzināt savus iegūtos rezultātus ar draugiem. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti 4 uzdevumi – programmatūras prasību specifikācijas un programmatūras projektējuma apraksta uzrakstīšana, programmatūras koda izstrāde, programmatūras testēšana. Darba izstrādes gaitā secināts, ka spēle “Minesweeper” ir daudz sarežģītāka nekā sākotnēji var likties. Zem tās slēpjas daudz dziļāks un analītisks domu process.
dc.description.abstractThe aim of this work is to create a game “Minesweeper” with three levels of difficulty. Adding the ability for users to compare their results with friends. In order to achieve the goal, 4 tasks were set - writing software requirements specification and software design description, develop software code, and software testing. During the development of this work, it was concluded that the game "Minweeper" is much more complicated than it may seem. Behind it lies a much deeper and analytical thought process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectC#
dc.subjectSpēles lauks
dc.subjectLauciņš
dc.subjectMīna
dc.subjectUnity
dc.titleSpēle "Minesweeper"
dc.title.alternativeGame "Minesweeper"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record