Show simple item record

dc.contributor.advisorDiebelis, Edgars
dc.contributor.authorAņisimovs, Vitālijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:40:17Z
dc.date.available2022-05-27T12:40:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85941
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58731
dc.description.abstractKvalifikācijas darba ietvaros tika izstrādāta Unity bāzēta “Tower Defense” lietotne, kuras autors ir Vitālijs Aņisimovs un darba vadītājs Dr.sc.comp. Edgars Diebelis. Lietotnes (turpmāk spēles) darbības princips un īss raksturojums: Spēles ietvaros lietotājam ir iespēja izvēlēties apkārtni, kurā notiks darbība, galvenais mērķis ir sasniegt pēc iespējas augstāku līmeni, izvietojot apkārtnē torņus, ar kuru palīdzību ir iespējams iznīcināt pretiniekus (šajā gadījumā mākslīgo intelektu), saņemot valūtu, ar kuras palīdzību ir iespējams uzlabot torņus un palielināt iespēju tikt līdz nākamajam līmenim, jo, sasniedzot nākamo līmeni, sarežģītība tiek palielināta tā, lai spēle būtu dinamiska un pieprasītu no spēlētāja apdomātas rīcības, lai pēc iespējas racionālāk izmantot spēles valūtu un apdomātu torņu izvietojumu. Spēle beidzas tad, ja noteiktam pretinieku skaitam ir izvedies nonākt no sākumpunkta līdz galapunktam pa noteiktu ceļu pirms tie ir iznīcināti ar torņu palīdzību, kas katrā apkārtnē ir dažāds. Darba izstrādes nolūks ir iegūt zināšanas par Unity dzinēja pamatdarbībām, iepazīstoties ar objektu savstarpējo darbību 3D telpā, izstrādājot tos atvērtā pirmkoda lietotnē Blender, kas nodrošina objektu modelēšanu un īstenošanu dažādās vidēs. Spēles izstrādes laikā tika izmantots GitHub repozitorijs darba vēstures glabāšanai un apjoma noteikšanai. Izstrāde ietver sevī ne tikai spēles mehānikas izstrādi, bet arī tās kvalitātes nodrošināšanu, kas iekļauj sevī testēšanu.
dc.description.abstractAs a part of qualification work, a Unity-based “Tower Defense” application was developed, the author of which is Vitalijs Anisimovs and the supervisor of Dr.sc.comp. Edgars Diebelis. Principle of operation and brief description of the application (hereinafter the game): Within the game, the user has the opportunity to choose the environment in which the action will take place, the main purpose of which is to reach the highest possible level, by placing towers chosen area. By destroying enemy objects user is getting in-game currency that allows to upgrade towers and increase chances of getting to the next level, as reaching the next level increases the complexity so that the game is dynamic and requires the player to use the game currency and place towers as rationally as possible. The game ends when a certain number of opponents have traveled from the beginning to the end on a certain path before they are destroyed by towers that are different in each environment. The purpose of the work is to acquire knowledge about the basic operations of the Unity engine by getting acquainted with the interaction of objects in 3D space, developing them in the open source application Blender, which provides modeling and implementation of objects in different environments. During the development of the game, the GitHub repository will be used to store and quantify work history. Development includes not only the development of game mechanics, but also its quality assurance, which includes testing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectUnity
dc.subjectc#
dc.subjectBlender
dc.subjectTowerDefense
dc.titleUnity bāzēta “Tower Defense” spēle
dc.title.alternativeUnity based “Tower Defense” game
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record