Show simple item record

dc.contributor.advisorBičevska, Zane
dc.contributor.authorAbeļūns, Renārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:40:19Z
dc.date.available2022-05-27T12:40:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85961
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58742
dc.description.abstractKvalifikācijas darba mērķis bija izstrādāt sistēmu, kas pārredzami apstrādātu informāciju par ienākošiem un izejošiem zvaniem un e-pastiem uzņēmējdarbības sistēmas "Directo" klientu atbalsta centrā. Sistēma izmantoto PHP, Blade, Javascript programmēšanas valodas un Laravel satvaru balstoties uz MVC arhitektūras modeļa, kā arī Auth, Bootstrap un API tīmekļa tehnoloģijas. JSON dati no "LMT" zvanu pārvaldnieka tiek apstrādāti “Directo” sistēmā. Zvanu un e-pastu dati tiek glabāti MySQL datubāzē “Directo” serveros, dati par lietotājiem tiek glabāti lokāli MySQL datubāzē. Atslēgas vārdi: Tīmekļa vietne, API, JSON, Laravel, LMT
dc.description.abstractBUSINESS MANAGEMENT SYSTEM "DIRECTO" CUSTOMER SUPPORT CALL AND E-MAIL ACCOUNTING SYSTEM The aim of this qualification paper is to develop a system which would process information about incoming and outgoing calls and e-mails within the customer support center of "Directo", to later simplify and display it creating an overview of the data, allowing to later be utilized by the company. The system employs PHP, Blade and Javascript programming languages and the Laravel framework, based on MVC architecture, as well as Auth, Bootstrap, API web technologies. JSON data from the LMT call center is processed in the Directo system. Call and e-mail data is stored in the MySQL database within the Directo servers, user data is stored locally in the MySQL database. Key words: Website, API, JSON, Laravel, LMT
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectLaravel
dc.subjectAPI
dc.subjectMVC
dc.subjectXML
dc.subjectSistēma
dc.titleBiznesa vadības sistēmas “Directo” klientu atbalsta zvanu un epastu uzskaites sistēma
dc.title.alternativeBusiness management system "Directo" customer support call and e-mail accounting system
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record