Show simple item record

dc.contributor.advisorKudinska, Marina
dc.contributor.authorCīrulis, Gints
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:40:25Z
dc.date.available2022-05-27T12:40:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other84880
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58759
dc.description.abstractProjekta ideja ir izveidot uzņēmumu ar nosaukumu “GC Media”, kurš atradīsies Rīgas centrā. Uzņēmums piedāvās digitālās mārketinga aģentūras pakalpojumus. Galvenais mērķis ir izveidot uzņēmumu, kurš spēs piedāvāt klientiem kvalitatīvus pakalpojumus ar jaunu pieeju tirgū. Projekts ir aktuāls, balstoties uz vairākiem aspektiem. Pirmais aspekts ir grūtības atrast noieta tirgu saviem produktiem un pakalpojumiem daudziem Latvijas uzņēmumiem, dēļ tā, ka viņi neprot digitālo mārketingu, attiecīgi uzņēmums SIA “GC Media” piedāvās viņiem šos pakalpojumus, darot visu iespējamo, lai par šiem uzņēmumiem uzzinātu maksimāli liels klientu skaits. Otrais aspekts, kas pamato projekta idejas aktualitāti, ir Covid-19 pandēmija, kas ir likusi mainīt iedzīvotāju paradumus, t.sk., iepirkšanas paradumus un digitālā mārketinga attīstība ir ļoti svarīga tieši šajos apstākļos. Tieši, pamatojoties uz šiem aspektiem, darba autors uzskata, ka projekta ideja – izveidot digitāla mārketinga aģentūru, kuras galvenais uzdevums būs sniegt palīdzību attīstīt uzņēmumiem to darbību internetā, būs aktuāla, jo augot pieprasījumam no vienas puses (pircēju), ir jārodas piedāvājumam no otras puses (uzņēmēji) un jaunizveidotā digitālā mārketinga aģentūra spēs sniegt atbalstu uzņēmējiem un atrast savu nišu straujo pārmaiņu tirgū. Projekta apjoms ir 84 lappuses, kurās ietverti 14 attēli, 18 tabulas un izmantoti 62 literatūras un avotu resursi.
dc.description.abstractThe idea of the project is to create a company called "GC Media", which will be located in the center of Riga. The company will offer the service of a digital marketing agency. The main goal is to create a company that will be able to offer customers quality service with a new approach to the market. The project is relevant based on several aspects. The first aspect is the difficulty of finding a market for their products and, due to the fact that they do not know, how to do digital marketing properly, respectively the company SIA "GC Media" will offer them these services, doing their best, to reach a maximum number of customers. The second aspect that justifies the relevance of the project idea is the Covid-19 pandemic, which has led to changes in people's habits, including shopping habits and the development of digital marketing is very important in these circumstances. It is on the basis of these aspects that the author believes that the idea of the project - to create a digital marketing agency, whose main task will be to help companies develop their online activities, will be relevant because of growing demand from one side (buyers) needs supply from another side (entrepreneurs) and the newly created digital marketing agency will be able to support entrepreneurs and find the way for their niche in the rapidly changing market. The project has 84 pages, which includes 14 figures, 18 tables, and 62 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.titleProjekts: Uzņēmuma SIA “GC MEDIA” izveidošana
dc.title.alternativeProject: Establishment of company “GC MEDIA” LTD
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record