Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalnača, Līva
dc.contributor.authorKarlova-Karlovska, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:41:10Z
dc.date.available2022-05-27T12:41:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86087
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58923
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīti divi saldējumu zīmoli – „Molberts” un „Ekselence”. Tiek pētīta to komunikācija sociālajā tīklā Instagram, tiek izvērtēts, kādu tēlu zīmoli veido savos sociālā tīkla profilos, kādas stratēģijas tiek izmantotas komunikācijā un tiek vērtēts, kas darbojas labāk. Tāpat tiek pētīta lietotāju attieksme un zināšanas par konkrētajiem zīmoliem, kā arī konkrēti viņu viedoklis par zīmolu komunikāciju. Pētījuma teorētisko ietvaru veido teorētiskie skaidrojumi par mārketingu, reklāmu, sociālajiem medijiem, zīmolu, patērētāju, vizuālo komunikāciju. Empīriskie dati iegūti veicot abu zīmolu vietnes Instagram konta kontentanalīzi gada ietvaros, papildus tam veicot semiotisko analīzi aktīvākajam periodam. Tika veikta arī aptauja interneta lietotājiem, kā arī intervijas zīmolu pārstāvjiem. Pētījumā secināts, ka ir grūti noteikt, kurš zīmols kopumā ir veiksmīgāks, jo „Molberts” ir pavisam nesen iesācis savu darbību, un aptaujā liela respondentu daļa to neatpazina, taču, ja jāvērtē konkrēti komunikācija vientē Instagram, tad „Molberts” publikācijas ir daudz biežākas un kopumā aktīvas visa gada periodā, kā arī sekotāju skaits ir par diviem tūkstošiem lielāks salīdzinājumā ar zīmolu „Ekselence”. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola komunikācija, Instagram, mārketings, sociālie tīkli, vizuālā komunikācija, zīmols „Molberts”, zīmols „Ekselence”.
dc.description.abstractThis bachelor thesis is a study of two different brands for ice cream – „Molberts” and „Ekselence”. It’s a study of their communication in the social network Instagram, with a focus to analyze what image the brand is creating in its social network profile. In addition, the thesis is studying what strategies each brand is using and what has worked better for one than the oth-er. Also, a survey and research have been conveyed on social network users' attitudes and knowledge about these brands. A view of users' opinions on each brand's communication has been formed. The theoretical view of the theses includes research and explanations about mar-keting, advertising, social media, branch, consumer, and visual communication. Empirical data has been gathered via content analysis for each brand of its one-year his-tory in the Instagram social network account. For each brand's most active period a semiotic analysis was done by the researcher. Additionally, internet users were surveyed, and brand rep-resentatives were interviewed. The research concludes that it is very hard to judge which branch is more successful be-cause „Molberts” started their business rather recently – a big portion of survey respondents did not recognize the brand. Although, the comparison of each brand’s communication in social platform Instagram concludes that publications by„Molberts” are more frequent, and it’s gener-ally more active throughout the full year. Also, the amount of followers is two thousand bigger compared to the brand „Ekselence”. Key words: brand, brand communication, Instagram, marketing, social networks, visual communication, brand „Molberts”, brand „Ekselence”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzimola komunikācija
dc.subjectInstagram
dc.subjectmārketings
dc.subjectsociālie tīkli
dc.titleZīmola "Molberts" un "Ekselence" komunikācija sociālajā tīklā Instagram
dc.title.alternativeCommunication of the brand "Molberts" and "Ekselence" on Instagram
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию