Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorKūlīte, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:41:11Z
dc.date.available2022-05-27T12:41:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86095
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58926
dc.description.abstractBakalaura darba “Sabiedrisko attiecību komunikācijas nozīme pilsētu tūrisma attīstības veicināšanā. Liepājas un Ventspils 2021.gada tūrisma sezonas analīze” mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par pilsētu tūrismu, galamērķu mārketingu, tūrisma mārketingu, sabiedriskajām attiecībām un komunikāciju, izpētīt izmantotās sabiedrisko attiecību komunikācijas metodes Liepājas un Ventspils pilsētās un noskaidrot, kāda ir to loma un nozīme pilsētas tūrisma attīstības veicināšanā. Mērķa sasniegšanai izvirzīti četri pētnieciskie jautājumi. Teorija pamatā balstīta uz pilsētu tūrismu, mārketinga komunikāciju, sabiedriskajām attiecībām, galamērķu mārketingu un tūrisma mārketingu, vienlaicīgi meklējot kopsakarības starp sabiedriskajām attiecībām un pilsētu tūrismu. Pētījumā izmantota kvantitatīvā metode – kontentanalīze, un kvalitatīvā metode - daļēji strukturētās intervijas. Rezultātā noskaidrota sabiedrisko attiecību komunikācijas loma un nozīme pilsētas tūrisma attīstības veicināšanā.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor's thesis “The role of public relations communication in promoting urban tourism. Analysis of the 2021 tourism season in Liepāja and Ventspils” is to study the used public relations communication methods in Liepāja and Ventspils based on the theory of urban tourism, destination marketing, tourism marketing, public relations and communication and to find out their role and significance in promoting the development of urban tourism. To achieve this goal, four research questions have been raised. The theory is based on urban tourism, marketing communication, public relations, destination marketing and tourism marketing, at the same time looking for connections between public relations and urban tourism. The study uses a quantitative method - content analysis, and a qualitative method - semi-structured interviews. As a result, the role and significance of public relations communication in promoting the development of urban tourism has been clarified.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectTūrisms
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectpilsētu tūrisms
dc.subjectgalamērķu mārketings
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.titleSabiedrisko attiecību komunikācijas nozīme pilsētu tūrisma attīstības veicināšanā. Liepājas un Ventspils 2021.gada tūrisma sezonas analīze
dc.title.alternativeThe role of public relations communication in promoting urban tourism. Analysis of the 2021 tourism season in Liepāja and Ventspils
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record