Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorBogdanova, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:41:12Z
dc.date.available2022-05-27T12:41:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86107
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/58932
dc.description.abstractBakalaura darba “Latvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā” mērķis ir izpētīt minēto uzņēmumu Facebook komunikāciju un sniegt tās vērtējumu. Mērķa īstenošanai tika izmantotas trīs pētījuma metodes - kontentanalīze, intervija un aptauja. Teorētiskajā daļā tika aplūkotas teorētiskās nostādnes, kā sociālo tīklu sabiedrība, sociālo tīklu komunikācija, sociālo tīklu komunikācijas stratēģijas, organizāciju ārējā komunikācija, zīmola tēls un sociālo tīklu auditorijas piesaistes metodes. Empīriskajā daļā tika noskaidrots, ka uzņēmumu nepieciešamie uzlabojumi komunikācijā, korelē ar publicētā satura kontentanalīzes datiem un respondentu sniegtajām atbildēm. Uzņēmumu zīmola atpazīstamības veicināšanai, publikāciju saturā dominē zīmola emocionālo labumu argumentācija.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis “Analysis of Facebook social network communication of Latvian call centres Transcom Worldwide Latvia and SIA Sonido in 2021” is to study the communication in Facebook profiles of the mentioned organizations and to provide its evaluation. The aim was achieved by three methods - content analysis, interview, survey. There was examined theoretical literature about social network society, social network communication, social network communication strategies, external communication of organizations, brand image and methods of attracting social network audience. The necessary improvements in communication of both companies correlate with the content analysis of Facebook content and the answers provided by the respondents. To promote the brand awareness of organizations, the emotional benefits of the brand dominate.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzvanu centrs
dc.subjectzīmola atpazīstamība
dc.subjectFacebook
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo tīklu komunikācija
dc.titleLatvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā
dc.title.alternativeAnalysis of Facebook social network communication of Latvian call centers Transcom Worldwide Latvia and SIA Sonido in 2021
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record