Iekšējā mārketinga nozīme digitālās transformācijas apstākļos.
Author
Kaļiņina, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs ir veltīts iekšējā mārketinga nozīmes izpētei digitālās transformācijas laikā, ar mērķi izprast iekšējā mārketinga būtību un vērtību, īstenojot digitālās pārmaiņas organizācijā. Darbā tiek apskatīti sekojoši koncepti: iekšējais mārketings, zīmola uztvere, digitālās pārmaiņas. Darba autores pielietotās metodes: literatūrzinātnisko un statistisko datu avotu analīze, mārketinga nozares ekspertu un digitālo transformāciju vadošu uzņēmuma vadītāju fokuss grupas intervija, kā arī digitālās transformācijas efektam pakļauto darbinieku aptauja. Pētījuma rezultāti ļauj secināt, kā efektīvs iekšējais mārketings ietekmē digitālo pārmaiņu uztveri un veicina to pozitīvu pieņemšanu darbinieku vidū. Maģistra darba apjoms - 124 lapas, kas satur 3 tematiskas nodaļas, un iekļauj 10 tabulas, 37 attēlus, 2 pielikumus. Avotu skaits: 103. Master’s thesis is devoted to internal marketing role research during digital transformation time period, with a goal to explore internal marketing meaning and value during digital change in organization. Analyzed concepts: internal marketing, brand perception, digital change. Research author’s applied methods: scientific literature and statistical data sources analyses, marketing field experts and management representatives from digitally transforming companies’ interview, and employees, who work in digital transformation conditions, survey. Research results show that effective internal marketing affects digital change perception and contributes to positive change perception among employees. Master thesis is 124 pages long, consists of 3 thematic chapters, including 10 tables, 37 pictures, 2 annexes. Sources of information: 103.