Starptautiskās studējošo mobilitātes projekta FORTHEM Alianse atpazīstamības attīstīšana augstskolas zīmola kontekstā.
Author
Batraga, Nora
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Starptautiskās studējošo mobilitātes projekta FORTHEM Alianse atpazīstamības attīstīšana augstskolas zīmola kontekstā” mērķis ir: pamatojoties uz atpazīstamību veicinošām zīmola un augstākās izglītības iestāžu zīmola aktualitātēm teorētiskajā un zinātniskajā literatūrā, izpētīt pašreizējo mobilitātes projekta FORTHEM Alianse atpazīstamību zīmola attīstīšanas kontekstā, kā arī izvirzīt priekšlikumus tās veicināšanai. Lai sasniegtu darba mērķi, darba autore izvirza hipotēzi un astoņus darba uzdevumus. Analizējot divu pētījumu rezultātus, darba autore secina, ka hipotēze apstiprinās, kā arī sniedz priekšlikumus FORTHEM Alianse atpazīstamības attīstīšanai zīmola kontekstā. Darbs sastāv no trīs nodaļām: Darba pirmajās divās nodaļās, apkopotas zīmola un augstākās izglītības zīmola attīstīšanas aktualitātes, starptautiskās mobilitātes un zīmola atpazīstamības sakarā. Izvērtēts starptautiskās studējošo mobilitātes projekta FORTHEM Alianse līdzšinējās attīstības novērtējums augstskolas zīmolam. Darba trešā daļa veltīta starptautiskās mobilitātes projekta FORTHEM Alianse - atpazīstamības izpētei zīmola kontekstā. Kopējais darba lapaspušu skaits bez literatūras un avotu saraksta un pielikumiem ir 103 lappuses, 27 attēli, 5 tabulas un 8 pielikumi. Darbā izmantoti 107 literatūras avoti. Atslēgvārdi: atpazīstamība, augstskolas zīmols, īstermiņa mobilitāte, zīmols. The aim of the master's thesis “Development of the recognition of the international student mobility project FORTHEM Alliance in the context of the university brand” is: to study the current recognition of the FORTHEM Alliance mobility project in the context of brand development, based on promotion. In order to achieve the goal of the work, the author of the work puts forward a hypothesis and eight tasks. Analysing the results of two studies, the author concludes that the hypothesis is confirmed, as well as provides suggestions for the development of FORTHEM Alliance in the context of the brand. The work consists of three chapters: The first two chapters of the work summarize the current issues of brand and higher education brand development, international mobility and brand awareness. The evaluation of the current development of the international student mobility project FORTHEM Alliance for the university brand has been evaluated. The third part of the work is devoted to the international mobility project FORTHEM Alliance - research in the context of brand awareness. The total number of pages of the paper without the list of literature and attachments is 103 pages, which includes 27 images, 5 tables and 8 attachments. The number of units used in the list of sources and literature is 107.