Show simple item record

dc.contributor.advisorBāliņa, Signe
dc.contributor.authorZelta, Agneta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:01:53Z
dc.date.available2022-06-19T01:01:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87147
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59057
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “E-komercijas un loģistikas izaicinājumi un attīstības virzība Latvijā Covid-19 pandēmijas laikā”. Bakalaura darba mērķis ir noteikt e-komercijas attīstības un loģistikas nozīmi Latvijā, kā arī e-komercijas un piegādes servisa attīstības tendences un risinājumus Covid-19 pandēmijas laikā, pētot vienu no lielākajiem loģistikas uzņēmumiem Latvijā. Darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiks apskatīti e-komercijas un loģistikas teorētiskajie aspekti, kā arī loģistikas nozīme un tendences e-komercijā. Otrajā nodaļā pētīta un analizēta informācija un dati par uzņēmumu pielāgošanos pandēmijas laikā. Trešajā nodaļā analizēta informācija par loģistikas uzņēmuma izaicinājumiem, risinājumiem un attīstību pandēmijas laikā. Ceturtajā nodaļā analizēta informācija un pētījums par patērētētāju uzvedību un iepirkšanās paradumiem pandēmijas laikā. Bakalaura darba noslēgumā sniegti secinājumi par darbā veiktajiem pētījumiem un analīzi, un priekšlikumi par e-komercijas un loģistikas procesu uzlabošanu uzņēmumos. Atslēgvārdi: Covid-19 pandēmija, e-komercija, loģistika, patērētāju uzvedība, loģistikas piegādes ķēde
dc.description.abstractThe title of the bachelor’s thesis is “E-commerce and logistics challenges and developments in Latvia during the Covid-19 pandemic”. The aim of bachelor’s thesis is to determine the development of e-commerce and the importance of logistics in Latvia, as well as the development trends and solutions of e-commerce and delivery service during Covid-19 pandemic, researching one of the largest logistics company in Latvia. The work consists of four chapters. The first chapter will describe the theoretical aspects of e-commerce and logistics, as well as the role of logistics in e-commerce. The second chapter will be studied and analyzed information and data on the adaptation of companies during a pandemic. The third chapter will be analyzed information about the challenges and development of a logistics company during a pandemic. The fourth chapter analyzes information and research on consumer behavior and shopping habits during a pandemic. At the end of the bachelor’s thesis, conclusions will be given about the research carried out in this work and the proposals of the improvement of e-commerce and logistics processes in companies. Keywords: Covid-19 pandemic, consumer behavior, e-commerce, logistics, logistics supply chain.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectCovid-19 pandēmija
dc.subjecte-komercija
dc.subjectloģistika
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectloģistikas piegādes ķēde
dc.titleE-komercijas un loģistikas izaicinājumi un attīstības virzība Latvijā Covid-19 pandēmijas laikā
dc.title.alternativeE-commerce and logistics challenges and developments in Latvia during the Covid-19 pandemic
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record