Uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas analīze.
Автор
Čippa, Elvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas analīze” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju un tulkošanas pakalpojumu esošo un potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikāciju un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai, kā arī izstrādāt uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas plānu 6 mēnešiem. Darba uzdevumi: mārketinga komunikācijas teorētisko materiālu analīze, uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas atbilstības mērķauditorijai analīze, aptaujas veikšana un uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas plāna izstrāde 6 mēnešiem. Darbs sastāv no 3 daļām: pirmajā daļā mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti, otrajā daļā uzņēmuma SIA “Hieroglifs” mārketinga komunikācijas atbilstības mērķauditorijai analīze, trešajā daļā tulkošanas pakalpojumu esošo un potenciālo klientu aptaujas anketa un mārketinga komunikācijas plāns 6 mēnešiem. Darba apjoms ir 85 lappuses, 10 tabulas, 35 attēli un 7 pielikumi un darbā izmantoti 47 literatūras avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, tulkošanas pakalpojumi, mārketinga komunikācijas plāns. The aim of the bachelor's thesis “Analysis of marketing communication of Hieroglifs LTD” is to analyze the marketing communication of the company Hieroglifs LTD and to develop proposals for its improvement, as well as to develop the company's Hieroglifs LTD marketing communication plan for 6 months. Tasks: analysis of marketing communication theoretical materials, analysis of marketing communication of the company Hieroglifs LTD, conducting a survey and development of the marketing communication plan of the company Hieroglifs LTD for 6 months. The work consists of 3 parts: in the first part the theoretical aspects of marketing communication, in the second part, an analysis of the relevance of marketing communication to the target audiencen of the Hieroglifs LTD, in the third part the questionnaire of existing and potential customers for translation services and the marketing communication plan for 6 months. The volume of paper is 85 pages, 10 tables, 35 figures and 7 appendices and 47 literature sources are used in the work. Keywords: marketing communication, translation services, marketing communication plan.