Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorRedko, Ritvars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:02Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87422
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59122
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir veikt sociālo uzņēmumu mārketinga darbības specifisko aspektu izpēti, lai sniegtu priekšlikumus Latvijas sociālo uzņēmumu mārketinga procesu pilnveidošanai. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, bakalaura darba ietvaros tiek veikta sociālās uzņēmējdarbības situācijas analīze, veikta empīrisko datu vākšana, lai noskaidrotu Latvijas iedzīvotāju zināšanas un attieksmi pret sociālo uzņēmējdarbību, tai skaitā mārketinga aspektiem. Tāpat tiek veikta sociālo uzņēmumu pārstāvju aptauja ar mērķi noskaidrot mārketinga procesu vadīšanas specifiku sociālajos uzņēmumos. Pētījuma priekšmets – uzņēmumu īstenotie mārketinga pasākumi sociālo problēmu risināšanai. Pētījuma objekts – sociālo uzņēmumu mārketinga darbība Latvijā. Bakalaura darbs “Sociālās uzņēmējdarbības mārketinga aspekti” veidots no 3 nodaļām, ievada, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta un 9 pielikumiem.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to study the specific aspects of social enterprise marketing activities to provide proposals for the improvement of Latvian social enterprise marketing processes. In order to achieve the set goal, the analysis of the social entrepreneurship situation will be performed within the bachelor's thesis, empirical data will be collected in order to find out the knowledge and attitude of the Latvian population towards social entrepreneurship, including marketing aspects. A survey of representatives of social enterprises will also be conducted with the aim to find out the specifics of marketing process management in social enterprises. The subject of the research - marketing measures implemented by companies to solve social problems. The object of the research is the marketing activity of social enterprises in Latvia. The bachelor's thesis “Marketing aspects of social entrepreneurship” consists of 3 chapters, introduction, conclusions and proposals, references and 9 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectsociālā uzņēmējdarbība
dc.subjectsociālais uzņēmums
dc.subjectmārketings
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.titleSociālās uzņēmējdarbības mārketinga aspekti.
dc.title.alternativeMarketing aspects of social entrepreneurship.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record