Show simple item record

dc.contributor.advisorLīne, Antra
dc.contributor.authorVedmeckis, Maksims
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:04Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:04Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87501
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59134
dc.description.abstractBakalaura darbs “Uzņēmuma COLIBRI GROUP darbinieku motivācija COVID-19 pandēmijs laikā”. Šī tēma ir aktuāla, jo mūsdienās ir ļoti svarīgi spēt strādāt ar cilvēkiem, saprast viņus un uzklausīt viņus, vienlaikus sniedzot padomus un virzot viņus uz jebkādām darbībām, kas uzlabos viņu personību un darbinieku, tādējādi motivējot viņus dzīvē un darbā, vienlaikus paaugstinot šīs personas darba spējas un kvalitāti. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzi, aptaujas un interviju datu analīzi, identificēt nozīmīgākus koronavīrusa infekcijas pandēmijas ietekmes aspektus uz SIA Colibri Group darbinieku motivāciju un izstrādāt priekšlikumus motivācijas pilnveidošanai. Vairākums aptaujas dalībnieku norādīja, ka svarīgi ir visi motivācijas faktori, savukārt pārējie atzīmēja ārējos faktorus - atlīdzību, sodu, laiku utt. No materiālajiem stimuliem vissvarīgākais ir atalgojums, kuru norādīja visi dalībnieki. Interviju rezultāti ar uzņēmuma vadītāju arī parādīja līdzību ar aptaujas un fokusa grupas rezultātiem, kur nauda pandēmijas laikā tika nosaukta par būtisku un universālu motivācijas veidu. No nefinanšu motivatoriem jāatzīmē kopīgs (komandas darbs), saglabājot uzņēmuma organizatorisko kultūru. Bakalaura darbs sastāv no 53 lapām, 1 tabulas, 11 attēliem, 24 izmantotās literatūras avotiem, 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: motivācija, pandēmija, motivācijas metodes, materiāla motivācija, nemateriāla motivācija
dc.description.abstractBachelor's thesis "Motivation of COLIBRI GROUP employees during the COVID-19 pandemic". This topic is relevant because today it is very important to be able to work with people, understand them and listen to them, while giving advice and guiding them to any actions that will improve their personality and employee, thus motivating them in life and work, capabilities and quality. The aim of the bachelor's thesis is based on the analysis of scientific literature, analysis of survey and interview data, to identify the most important aspects of the impact of the coronavirus pandemic on the motivation of SIA Colibri Group employees and to develop proposals for improving motivation. The majority of respondents indicated that all motivational factors are important, while others noted external factors - reward, penalty, time, etc. The most important of the material incentives is the remuneration indicated by all participants. The results of the interviews with the company's manager also showed similarities with the results of the survey and focus group, where money was mentioned as an important and universal form of motivation during the pandemic. Among the non-financial motivators, important is joint work (team work), preserving the organizational culture of the company. The bachelor's thesis consists of 53 pages, 1 table, 11 figures, 24 used literature sources, 2 appendices. Keywords: motivation, pandemic, motivation methods, financial motivation, non-financial motivation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmotivācija
dc.subjectpandēmija
dc.subjectmotivācijas metodes
dc.subjectmateriāla motivācija
dc.subjectnemateriāla motivācija
dc.titleUzņēmuma COLIBRI GROUP darbinieku motivācija COVID-19 pandēmijas laikā.
dc.title.alternativeMotivation of COLIBRI GROUP employees during the COVID-19 pandemic.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record