Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorPērkons, Ričards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-19T01:02:05Z
dc.date.available2022-06-19T01:02:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87534
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59136
dc.description.abstractDarba autors: Ričards Pērkons. Darba tēma: Pircēju rīcību ietekmējoši faktori, izvēloties apģērbu ar apdruku, tiešsaistes tirdzniecības platformā ”Amazon” Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, iegādājoties apģērbu ar apdruku tiešsaistes platformā “Amazon”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Bakalaura darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā darba autors analizēs pircēju rīcības teorētiskos aspektus, kuros ietilpst pircēju rīcības būtība, kur tiks izskatītas vairāku autoru definīcijas par to, kas ir pircēju rīcība, kā arī tiks salīdzinātas izteiktās definīcijas, tad tālāk sekos pircēju rīcības ietekmes faktori, un pircēju lēmumu pieņemšanas posmi. Pēc šīm trim nodaļām turpinās teorija par pircēju rīcību, bet tā jau aiziet specifiskāk saistībā ar internetu, jo, tas tiek ļoti bieži izmantots apģērbu pārdošanai un pirkšanai, kā arī šajā bakalaura darbā tiek skatīts “Amazon”, kas ir internetveikals. Tāpēc turpinājumā tiek apskatītas tādas ar internetu saistītas lietas kā meklēšanas tendences internetā, sociālo mēdiju ietekme un reklāmu efektivitāte internetā. Un nobeigumā jau tiks analizēta pircēju rīcība saistībā ar pašu dizainu un īpatnības izvēloties apģērbu ar apdruku. Otrajā nodaļā tiks veikts tiešsaistes tirdzniecības platformas “Amazon” pircēju raksturojums, kurā tiks raksturots uzņēmums un tā pircēji saistībā ar apģērbu ar apdruku, lai pilnībā izprastu uzņēmuma darbību un kādi ir uzņēmuma pircēji. Trešajā nodaļā darba autors sniedz praktiskās daļas metodoloģijas pamatojumu, veic pircēju aptauju, raksturos rezultātus un tos analīzēs. Pircēju aptauja dos iespēju noskaidrot, kādi ir noteicošie pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties apģērbu ar apdruku. Bakalaura darba apjoms ir 63 lapaspuses, iekļauta 1 tabula, 24 attēli un 4 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor: Ričards Pērkons. Bachelor thesis: Factors influencing buyers' behavior when choosing printed clothing on Amazon's online trading platform The aim of the bachelor's thesis is, based on the theoretical aspects of customer behavior and the results of research, to analyze the factors influencing customer behavior when purchasing clothing with printing on the online platform "Amazon", to identify shortcomings and provide suggestions for their elimination. The bachelor's thesis consists of three sections. In the first chapter, the author will analyze the theoretical aspects of buyer behavior, which includes the essence of buyer behavior, where the authors' definitions of buyer behavior will be considered, and the definitions will be compared. After these three chapters, the theory of consumer behavior continues, but it goes more specifically in relation to the Internet, because it is very often used for the sale and purchase of clothing, and in this bachelor's thesis, Amazon, which is an online store, is considered. Therefore, Internet-related issues such as internet search trends, the impact of social media, and the effectiveness of online advertising are discussed below. Finally, the behavior of buyers in relation to the design itself and the peculiarities of choosing clothes with printing will be analyzed. The second section will describe the buyers of the online shopping platform Amazon, which will describe the company and its buyers in relation to printed clothing, in order to fully understand the company's operations and what the company's buyers are. In the third chapter, the author provides a justification for the methodology of the practical part, conducts a customer survey, describes the results and analyzes them. The buyer survey will make it possible to find out which ones are decisive factors influencing buyers' behavior when choosing printed goods. The volume of the bachelor's thesis is 63 pages, 1 table, 24 pictures and 4 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectpircēju rīcība
dc.subjectapģērbs ar apdruku
dc.subjectpircēju rīcību ietekmējošie faktori
dc.subjectAmazon
dc.titlePircēju rīcību ietekmējoši faktori, izvēloties apģērbu ar apdruku, tiešsaistes tirdzniecības platformā ”Amazon”.
dc.title.alternativeFactors influencing buyers' behavior when choosing printed clothing on Amazon's online trading platform.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record