Show simple item record

dc.contributor.advisorŠteinberga, Iveta
dc.contributor.authorSarma, Jānis Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-22T01:02:38Z
dc.date.available2022-06-22T01:02:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88845
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59325
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir raksturot autotransporta radīto trokšņa frekvencionālo sadalījumu pilsētas vidē. Izpētīt autotransporta trokšņa līmeņa frekvencionālo novērtējuma mainību pilsētā pie dažāda vieda plūsmas dinamikas, kustības ātruma, ātruma paātrinājuma un palēninājuma. Apskatīt, kā troksnis mainās pie noteiktiem attālumiem un diennakts periodiem. Pētījums veikts intensīvā ceļa satiksmes posmā, Jūrmalas pilsētā, autoceļa posmā - Lienes iela. Izvēlētā pilot teritorija ir viena no Latvijas tūrisma iecienītākajām vietām, kuras teritorijā noteiktos gada laika periodos būtiski palielinās transporta plūsma. Nozīmīgākais trokšņa avots ir vieglās automašīnas. Mērījumi tika veikti izmantojot viedtālruņa palīdzību ierakstot satiksme skaņu. Iegūtie dati tika apstrādāti ar specifisku “Audacity”, lai detalizētāk analizētu frekvencionālo sadalījumu, dažādu frekvenču dominanci un izplatību.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's work is to describe the frequency of noise distribution caused by road transport in the urban environment. Explore the variability of the urban frequency assessment of the noise level of road transport at different dynamics of the smart flow, speed, speed acceleration and deceleration. See how noise changes at certain distances and time periods of day. The study was carried out in an intensive section of road traffic, in the city of Jūrmala, on the highway, Liene Street. The selected pilot area is one of Latvia's most popular tourism sites, in the territory of transport flows will increase significantly during certain annual periods. The most important source of noise is passenger cars. The measurements were made with the help of a smartphone, recording the sound of traffic. The resulting data was processed with a program called “Audacity” to further analyze the frequency distribution, the dominance and distribution of the different frequencies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVides zinātne
dc.subjectautotransports
dc.subjecttroksnis
dc.subjectfrekvences
dc.subjectskaņas intensitāte
dc.subjectattālums
dc.titleAutotransporta radītā trokšņa frekvencionālais novērtējums
dc.title.alternativeNoise frequency evaluation of road transport
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record