Valodniecisko aspektu loma reklāmu mērķauditoriju sasniegšanā drukātajos plašsaziņas līdzekļos
Author
Vertjanova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Beļicka, Līga
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu sociālkultūras pasaulē, kur saziņas neverbālie elementi kļūst arvien nozīmīgāki, dažādiem speciālistiem bija nepieciešama prasme atpazīt informāciju, kas ir sastopama dažādos režīmos (tekstuālajā un vizuālajā) un to kombinācijas, tas ir, multimodalitāte. Darba mērķis bija analizēt ārpus telpām apdrukāto plašsaziņas līdzekļu verbālo un neverbālo sastāvdaļu mijiedarbību. Diskursa valodnieciskajām un vizuālajām īpašībām ir sava nozīme, kas papildina un rada vienotu un aptverošu reklāmas vēstījumu. Izmantojot lingvistisko stila līdzekļu, attēlu, dažādu fontu un burtu izmēru kombināciju, tiek panākts maksimālais efekts uz patērētāju. The state of the modern socio-cultural space, where non-verbal elements of communication are becoming increasingly important, required various specialists the skills of recognizing information carried by various modes (textual, visual) and their combinations, that is, multimodality. The aim of the paper was to analyse the interaction of verbal and non-verbal components of outdoor printed media. The linguistic and visual characteristics of the discourse have their own meanings that complement and create a unified and complete advertising message. Using a combination of linguistic stylistic devices, images, different fonts, and letter sizes, the maximum impact on the consumer is achieved.