Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vita
dc.contributor.authorLavrenova, Veronika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:47Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88671
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59533
dc.description.abstractBakalaura darbs veic teorētisko un empīrisko izpēti par krāsu izmantošanu biznesā - starpkultūru komunikācijā. Pētījuma mērķis ir analizēt krāsu lietojuma atšķirības un līdzības uzņēmumos kulturāli un ģeogrāfiski tuvās un attālās valstīs. Pētījumā izmantots literatūras apskats un reklāmu salīdzinošā analīze. Analīzes korpusu veido četrdesmit astoņas kosmētikas un ādas kopšanas uzņēmuma mājas lapas, kas atlasītas no septiņpadsmit dažādām pasaules valstīm. Rezultāti liecina, ka krāsu izvēle ir atkarīga no ģeogrāfiskās atrašanās vietas, kultūras fona, personīgajām vēlmēm un uzņēmuma vispārīgajām īpašībām. Noslēgumā jāsaka, ka nav konstatēta priekšroka konkrētas krāsas izmantošanai noteiktā apgabalā vai vienas krāsas izmantošanai konkrētā nozarē.
dc.description.abstractThe Bachelor's paper presents the theoretical and empirical study of using colours in business intercultural communication. The research is aimed to analyse the differences and similarities in the use of colours by companies on their web pages from culturally and geographically close and distant countries. The literature review and comparative analysis of advertisements are applied to the research. The corpus of analysis consists of forty-eight websites of cosmetics and skincare companies selected from seventeen different countries around the world. The results show that the colour choice depends on geographical location, cultural background, personal preferences, and the general characteristics of the company. In conclusion, there is no common preference for using particular colour in a specific area or the use of one colour for a specific business.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectcommunication
dc.subjectculture
dc.subjectnonverbal communication
dc.subjectcolours
dc.subjectweb page
dc.titleKrāsu izmantojums starpkultūru lietišķā saziņā
dc.title.alternativeUse of Colour in Intercultural Business Communication
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record