Show simple item record

dc.contributor.advisorKušnere, Sigita
dc.contributor.authorMartinova, Rasa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:03:02Z
dc.date.available2022-06-28T01:03:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90022
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59635
dc.description.abstractBakalaura darbā “Mārketinga paņēmieni un popularitātes veicināšana kanoniskajā un izklaides literatūrā” pētītas stratēģijas, kas izmantotas pircēju sasniegšanai un uzmanības piesaistei, par pamatu ņemot Noras Ikstenas romānu “Mātes piens” un Karīnas Račko darbu “Saplēstās mežģīnes”. Darbā sniegts ieskats Latvijas literatūras kanoniskās un izklaides literatūrā, pamatojoties gan uz zinātnieku, gan kritikas un blogu autoru viedokļiem. Bakalaura darba izstrādē izmantota kultūrvēsturiskā metode, taču aptaujas datu analīzei izvēlēta gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā metode. Pētījums vērš uzmanību uz dažādiem Latvijas literatūras veikumiem un veidiem, kā autoram piesaistīt lasītāju uzmanību.
dc.description.abstractBachelor’s work “Marketing techniques and promotion of canonical and entertaining literature” provides strategies, which are used for reaching customers and attracting attention, based on Nora Ikstena’s “Mātes piens” and Karīna Račko’s “Saplēstās mežģīnes”. There are insight in Latvia’s canonical and entertaining literature based on critics and bloggers opinions. In development of a bachelor’s thesis are used cultural-historical method but for survey data analysis are choosed qualitive methode and quantitative method. Research shows popular books in Latvia and ways, how author can reach attention from readers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFiloloģija
dc.subjectNora Ikstena
dc.subjectKarīna Račko
dc.subjectpozicionēšana
dc.subjectizdevējdarbība
dc.subjectkanoniskā literatūra
dc.titleMārketinga paņēmieni un popularitātes veicināšana kanoniskajā un izklaides literatūrā
dc.title.alternativeMarketing techniques and promotion of canonical and entertaining literature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record