Show simple item record

dc.contributor.advisorPotapovs, Mihails
dc.contributor.authorGailuma, Beāte Lūcija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-01T01:01:58Z
dc.date.available2022-07-01T01:01:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88525
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60198
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Priekšvēlēšanu aģitēšana sociālajos medijos”. Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt kā 13.Saeimas vēlēšanu kandidātu priekšvēlēšanu aģitācijas metodes sociālo mediju platformā Facebook priekšvēlēšanu aģitācijas periodā atšķiras, un vai partijas, kas biežāk veica politiskās aģitācijas priekšvēlēšanu periodā sasniedza labākus rezultātus 13.Saeimas vēlēšanās. Mediji funkcionē kā starpnieks starp sabiedrību un politiskajiem aktoriem. 21.gs mediju telpa nesastāv tikai no laikrakstiem, žurnāliem un mediju vietnēm internetā. Sociālie mediji politiskajiem aktoriem sniedz iespēju komunicēt ar potenciālajiem un esošajiem vēlētājiem, līdz ar to ietekmējot sabiedrības kopējo viedokli un vēlētāju uztveri par politiskajiem procesiem. Priekšvēlēšanu periods ir visnozīmīgākais aģitācijas periods, kurā potenciālie vēlētāji pievērš lielāku uzmanību politiskajām partijām, par ko potenciāli balsot parlamenta vēlēšanās. Pētnieki mūsdienās sāk skatīties un sociālajiem medijiem kā neatņemamu politiskā procesa daļu, līdz ar to nepieciešams izpētīt ne tikai tradicionālos politiskās komunikācijas veidus, bet gan arī partiju tiešo komunikāciju ar tās potenciālajiem un esošajiem vēlētājiem. Darbā tiek veikta kvalitatīva gadījumu analīze balstoties uz 13.Saeimas vēlēšanu kandidātu aktivitāti sociālo mediju platformā Facebook priekšvēlēšanu aģitāciju periodā. Atslēgas vārdi: Politiskā komunikācija, sociālie mediji, aģitācija, partijas.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is "Pre-election campaigning on social media". The bachelor’s thesis aims to evaluate how the pre-election campaigning methods of the 13th Saeima candidates differ on the social media platform Facebook during the pre-election period and whether the parties that carried out political campaigning more often reached better results in the 13th Saeima election. The media acts as an intermediary between society and political actors. The media space of the 21st century is not just about newspapers, magazines, and media sites on the Internet. Social media provides an opportunity for political actors to communicate with voters, thus influencing the general public opinion and voters' perception of political processes. The pre-election period is the most significant period of campaigning, with potential voters paying more attention to the political parties potentially voting in parliamentary elections. Researchers today are beginning to look at social media as an integral part of politics, so a process is needed not only for traditional forms of political communication but also for parties' direct communication with their potential and all voters. A qualitative case study is performed based on the activity of the 13th Saeima election candidates on the social media platform Facebook during the pre-election campaign period. Keywords: Political communication, social media, agitation, political parties.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPolitikas zinātne
dc.subjectPolitiskā komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectaģitācija
dc.subjectpartijas
dc.subjectlatvija
dc.titlePriekšvēlēšanu aģitēšana sociālajos medijos
dc.title.alternativePre-election campaigning on social media
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record