• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācija SIA "Dezinfa"

Thumbnail
View/Open
309-89460-Vizbule_Elizabete_ev19044.pdf (2.159Mb)
Author
Vizbule, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Mārketinga komunikācija SIA “Dezinfa”” mērķis ir balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem un veiktā pētījuma rezultātiem, izpētīt un ieteikt ierosinājumus, kā uzlabot SIA “Dezinfa” mārketinga komunikāciju, lai palielinātu pārdošanas apjomus Latvijā. Darba teorētiskā daļa ietver teoriju par komunikāciju un mārketingu, mārketinga komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju, pārdošanas veicināšanu un mārketinga komunikāciju kā pārdošanas elementu. Darba empīriskajā daļā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes: kontentanalīze, aptauja un intervija. Bakalaura darba gaitā tika secināts, ka uzņēmums SIA Dezinfa veiksmīgi izmanto tādus mārketinga instrumentus kā tiešā pārdošana un tiešais mārketings, savukārt, būtu nepieciešams uzlabot sabiedrisko attiecību, noieta veicināšanas un reklāmas rīkus.
 
Thesis “Marketing Communication LTD “Dezinfa”” main point is based on the theoretical aspects of marketing communications and the results of the research, to explore and recommend suggestions on how to improve "Dezinfa" marketing communications in order to increase sales in Latvia. Theoretical part of the thesis includes the theory of communication and marketing, marketing communication, integrated marketing communication, sales promotion and marketing communication as an element of sales.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60243
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze 

    Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)
    Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ...
  • 4-5gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās 

    Eriņa, Maruta (Latvijas Universitāte, 2018)
    Maģistra darba temats ir „4-5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās”. Maģistra darba mērķis ir veikt komunikācijas procesa izpēti pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā, veidojot ...
  • Starpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs 

    Pole, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)
    Bakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV